اله‌کرمی: جام‌جهانی پاراتیراندازی درگاه کسب ورودی مسابقات قهرمانی جهان است

به گزارش رکنا، رقیه اله‌کرمی در گفت‌وگو با روابط عمومی این فدراسیون اظهار داشت: تاکنون ۶ مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر ملی‌پوشان کشورمان در اردوی متصل به اعزام مسابقات جام جهانی کره‌جنوبی در حال تمرین هستند.

وی ادامه داد: ساره جوانمردی، محمدرضا امینی، نسرین شاهی، مصطفی خادم‌عبدل‌آباد، مهسا حاجی‌محمدی، فائزه احمدی، سیدمحمدرضا میرشفیعی، زهرا غلام‌زاده، مبینا مسلمی، رقیه شجاعی و عبدالرضا توسلی‌خواه ۱۱ ملی‌پوشی هستند که در ماده‌های تفنگ، تپانچه و تراپ در مسابقات جام‌جهانی کره‌جنوبی با حریفان خود رقابت می‌کنند.

سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین افزود: جام‌جهانی کره‌جنوبی آخرین رقابت‌هایی است که در آن رنکینگ و ورودی مسابقات قهرمانی جهان امارات کسب می‌شود. همچنین کسب ورودی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو نیز در این مسابقات صورت می‌گیرد و به همین منظور در این رویداد حضور پیدا می‌کنیم تا تیراندازان کشورمان بتوانند ورودی این 2 رویداد مهم را به دست آورند.

اله‌کرمی عنوان کرد: در حال حاضر در ترکیب تیم ملی ۲ بازیکن جوان داریم اما یکی از اهداف انجمن و تیم ملی استفاده از بازیکنان جوان است و به همین منظور در تلاش هستیم در آینده بتوانیم اردوهای تیم ملی (ب) را هم برگزار کنیم که در این مسیر همراهی هیات‌های استانی برای معرفی تیراندازان مستعد خود به انجمن بسیار موثر است و امیدوارم با تعامل بین هیات‌ها و انجمن بتوانیم پشتوانه خوبی برای تیم ملی بسازیم. کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون از تیم ملی و این رشته حمایت کردند وامیدوارم که ما هم بتوانیم با کسب نتایج درخشان، به بهترین شکل پاسخ این حمایت و اعتماد را بدهیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 812537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟