رضایی: برای کسب مدال به مراکش می‌رویم

به گزارش رکنا، بهمن رضایی از اعزام 11 ورزشکار طلایی پارادوومیدانی به مسابقات بین‌المللی مراکش در روز جمعه 18 شهریورماه خبر داد و اظهار داشت: 11 ورزشکار اعزامی مدال‌آوران طلایی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا و پارالمپیک توکیو هستند که در این رویداد حضور خواهند داشت که شانس کسب مدال در مراکش هستند.

وی گفت: بعد از پارالمپیک توکیو چون دوومیدانی‌کاران در هیچ تورنمنت برون مرزی شرکت نکردند این رویداد فرصتی بسیار خوبی است که از نظر فنی و رکودی دوومیدانی‌کاران خود را مورد ارزیابی و محک قرار دهند و در جریان وضعیت آمادگی خود باشند.

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی افزود: برای شرکت در مراکش دوومیدانی‌کاران 9 دوره ی 20 روزه در اردوهای تیم ملی حضور داشتند و همه در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند.

رضایی در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از مسابقات مراکش امسال تورنمنت دیگری برای دوومیدانی‌کاران پیش‌بینی شده است یا خیر عنوان کرد: بعد مسابقات مراکش بلا فاصله اردوی ورزشکاران طلایی را با برنامه‌ریزی کمیته ملی پارالمپیک ادامه خواهیم داد تا در اواخر سال در مسابقات فزاء امارات شرکت کنند که بهترین تورنمنت برای دوومیدانی‌کاران در سال 2023 خواهد بود.

وی در ادامه گفت: در سال آینده 2 رویداد مهم مسابقات جهانی پاریس که در تیر ماه برگزار می‌شود و بازی‌های‌های پاراآسیایی هانگژو در مهرماه داریم که تلاش بر این است در هر 2 رویداد بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی گفت: در مسابقات جهانی پاریس چون سهمیه مستقیم پارالمپیک پاریس توزیع می‌شود این رویداد اهمیت زیادی را برای ما دارد.

رضایی در پایان در پاسخ به این پرسش که ارزیابی شما از وضعیت دوومیدانی‌کاران اعزامی به مراکش چیست؟ گفت: اطلاعات دقیقی از مسابقات مراکش و کشورهای شرکت‌کننده در این مسابقات را ندارم. در این رویداد هاشمیه متقیان قهرمان پارالمپیک توکیو، دارابیان و آتنا محمدی به همراه 8 دوومیدانی‌کار آقا در این رقابت‌ها حضور دارند که در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند و همه برای کسب مدال به مراکش می‌روند.

انتهای پیام/

کدخبر: 822900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟