تمرین اختصاصی پرسپولیسی‌ها در تیم ملی/ ناراحتی دروازه‌بان استقلالی!

به گزارش رکنا، دومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در اردوی اتریش، امروز (پنجشنبه) در زمین شماره دوی مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

* همانطور که کیروش روز گذشته اعلام کرده بود امروز به مدت 15 دقیقه پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود. ازدحام خبرنگاران مشکلاتی را برای پوشش صحبت‌های تیم‌ ملی به وجود آورده بود.

* کارلوس کی‌روش برای انتخاب بازیکنان نهایی داخلی جهت حضور در اردوی اتریش بازی درون تیمی ترتیب داده بود. بازیکنان در این قسمت با جدیت دنبال نشان دادن خود بودند.

* پیش از شروع تمرین، دروازه‌بان‌ها زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها تمرین اختصاصی انجام دادند.

* ‌رامین رضاییان و علیرضا بیرانوند در ابتدای تمرین حضور داشتند، ولی به دلیل احساس درد به تمرین ادامه ندادند. رضاییان به همراه وحید امیری اختصاصی کار کردند.‌ هنوز وضعیت بیرانوند که از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده است، مشخص نیست.

* کی‌روش پس از پایان یک نیمه از بازی درون تیمی، کاور بازیکنان را تغییر داد تا بخش دیگر فوتبال را برگزار کند. رضاییان پس از تمرین اختصاصی در این بخش از بازی شرکت کرد. او بلافاصله پس از ورود به زمین یک ضربه پنالتی را گل کرد.

* تیم کاور سفید شامل بازیکنانی چون سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، امید نورافکن، مهدی قایدی، شهریار مغانلو، رضا اسدی، عارف آقاسی، مهدی شیری، مجید خدابنده‌لو و ... بودند که عملکرد خیلی خوبی نداشتند و حسینی چند بار به‌عنوان دروازه‌بان‌ با ناراحتی گفت: این چه وضعیتی است؟!

* کی‌روش به هنگام فوتبال درون تیمی از بالای سکویی نظاره‌گر بود.

* داوری این بازی برعهده راجر دِ سا دستیار کی‌روش بود.

* کی‌روش پس از پایان تمرین، به شوخی به خبرنگاران گفت، همیشه شما سؤال می‌پرسید و حالا می‌پرسم، تمرین امروز چطور بود؟! برنامه‌های‌مان برای قطر چیست؟ در ادامه کی‌روش با خبرنگاران و عکاسان عکسی به یادگار انداخت.

انتهای پیام/

کدخبر: 825726 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟