کربکندی: قرار نیست قهرمان جهان شویم/ موافق این تغییرات نبودم

رسول کربکندی دروازه‌بان اسبق تیم ملی در خصوص شرایط تیم ملی و تغییرات کادر فنی به رکنا گفت: من خودم به عنوان یک ایرانی موافق این تغییرات در کادر فنی تیم ملی نبودم . باید حرفه‌ای به این کار نگاه کنیم و ببینیم چه می‌خواهیم. ما با اسکوچیچ و یا بدون این مربی نتیجه مشخصی در جام‌جهانی میگ‌رفتیم. تیم ملی ایران قرار نیست قهرمان جام جهانی شود.در رابطه با اسکوچیچ ما اصضول درست را رعایت نکردیم و بهتر بود اگر قرار است تغییری هم بدهیم در زمان خود یعنی چند ماه قبل این کار را انجام می‌دادیم.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران و در کل فوتبال ما بعد از حضور در چند دوره جام‌جهانی حالا باید به فکر صعود از مرحله اول باشد و مردم ما آرزوی رفتن تیم به دور دوم را دارند. این اتفاق با کیروش و یا اسکوچیچ در این زمان مشخص خیلی فرق نمی‌کرد. حال اگر کی روش در جام‌جهانی نتیجه بگیرد که می‌شود بت ایران و اگر نگیرد هم بهانه کافی برای اینکه بگوید زمان نداشتم دارد. خود من با تغییرات موافق بودم اما مثلا در آستانه جام ملتها و حداقل بعد از جام جهانی که تیم دچار عدم تمرکز ذهنی نشود.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: شاید شرایط فنی کی‌روش از اسکوچیچ بهتر باشد ولی زمان برای این تغییرات درست و حرفه‌ای نبود. اما به هر حال امروز باید از این تیم حمایت شود و همه یک حس داشته باشند آن‌هم همراه تیم ملی بودن و آرزوی موفقیت بازیکنان در جام‌جهانی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 823969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟