فرکی: اسکوچیچ باید در جام جهانی سرمربی تیم ملی باشد/ انتخاب تاج را به فال نیک بگیریم

حسین فرکی مربی اسبق تیم ملی فوتبال در خصوص وضعیت این روزهای تیم ملی به رکنا گفت: برنامه‌ریزی خوبی برای فیفادی دوم صورت گرفته و بازی تدارکاتی با سنگال و اروگوئه برای تیم‌ ملی مفید است. همه مردم ما چشم امیدشون به این جام‌جهانی است و علاقه‌مندان با هر طیفی منتظر درخشش بازیکنان و تیم‌ملی ما در قطر هستند. فرصت‌های طلایی خوبی را از دست دادیم و حالا هم نباید به بهانه تعویض مربی فرصت‌های بعدی را هم از دست بدهیم.

وی ادامه داد: تغییرات در فدراسیون فوتبال و آمدن آقای تاج را به فال نیک بگیریم و دیگر دنبال بهانه نباشیم و حاشیه‌ها را زیاد نکنیم. تنها انگیزه مردم برای تماشای جام جهانی تیم ملی فوتبال خودمان است و حالا باید با یکدلی این تیم را حمایت کنیم. آرامش برای این تیم در وهله اول است و آمدن کی‌روش و یا هر مربی دیگری در این مقطع این آرامش را از تیم میگیرد.

مربی اسبق تیم ملی افزود: معتقذم بازیکنان برای مردم بازی می‌کنند اما زمان کم داریم و دیگر به صلاح نیست تغییری در کادرفنی تیم ملی بدهیم. به نظر من هر مربی با هر رزومه‌ای بیاید، نمی‌تواند برای موفقیت در جام‌جهانی ضمانت دهد. باید این چنددستگی‌ها در تیم ملی را جمع کنیم و به فکر میدریت تیم و ایجاد اتحاد برای موفقیت در مهمترین رویداد دنیا باشیم. یادمان نرود اسکوچیچ در شرایط بحرانی تیم را به مرحله بعدی آورد و باید در جام جهانی هم با او باشیم.

انتهای یپام/

کدخبر: 822099 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟