عزیزی: برخی از دلالان دنبال منافع خود هستند/ کی‌روش یا اسکوچیچ؟ فقط تیم ملی مهم است

خداداد عزیزی بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص شرایط اردوی تیم ملی و اردوی این تیم در اتریش به خبرنگار رکناگفت: من فکر می‌کنم این 2 بازی  برای تیم ملی بسیار مفید است کما اینکه شنیدم اروگوئه و سنگال با ترکیب اصلی خود پا به این بازی‌ها خواهند گذاشت. در فاصله این چند وقت تا جام‌جهانی این دو بازی اگر چه شاید با تیم‌های گروهمان به وِزه سنگال همخونی نداشته باشد اما در مجموع محک خوبی برای ماست و باعث ایجاد شرایط روحی روانی خوبی در آستانه جام‌جهانی خواهد بود.

وی ادامه داد: تمامی تیم‌ها در فاصله چند ماه مانده به جام‌جهانی و به ویژه در بازی‌های دوستانه دنبال شکل گرفتن شاکله تیمی خود هستند. دنبال تیم شدن هستند و بازی دوستانه مقابل سنگال و اروگوئه قطعا در این مسیر تاثیر گذار خواهد بود.

عزیزی درباره تغیبر در کادر فنی تیم ملی افزود: به این هوچی‌گریهای رسانه‌ای توجهی نکنید و اساسا برخی از دلالان به دنبال تغییر در کادر فنی تیم ملی هستند. من اعتقاد دارم چه کی روش و چه اسکوچیچ فرقی ندارد باید از این کادر حمایت شود و تیم ملی را تنها نگذاشت. الان اسکوچیچ مربی تیم ملی است و بازیکنان باید از او حمایت کنند. آمدن شخص دیگری به غیر از او تنها زمان را از بین خواهد برد. اما با همه این صحبت‌ها اگر می روش هم بیاید باید از او حمایت شود. برخی از این دوستان رسانه‌ای دلال‌نما دنبال تغییر هستند. این فوتبال ادامه دارد و مسیر خود را خواهد رفت . پس تنش ایجاد نکنیم و آرامش را تثبیت کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 822436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟