عزیزیان: پرسپولیس برای قهرمانی بسته شده/ اسکوچیچ در شرایط بحرانی به تیم ملی کمک کرد

سعید عزیزیان پیشکسوت تیم ملی و پرسپولیس در خصوص وضعیت این روزهای تیمش به خبرنگار رکنا گفت: پرسپولیس وقتی در 4 بازی گلی را دریافت نمی‌کند یعنی برای قهرمانی بسته شده است. مهمترین عامل برای کسب قهرمانی  در وهله اول گل نخوردن است.این تیم سال قبل در دروازه و دفاع مشکل داشت که حالا برطرف شده و در خط هافبک و حمله هم که فکر نمی‌کنم مشکلی باشد. یورگن لوکادیا در بازی قبلی روی پنجه حرکت نمی‌کرد و نمی‌دانم مشکلش چیست. البته آمدن دیاباته هم می‌تواند خط حمله را بسیار قوی‌تر کند.

وی ادامه داد: دیاباته را من از نزدیک دیده و با او کار  کرده‌ام. سیستم او به این نحو است که اگر تمرین زیاد داشته باشد دچار آسیبب دیدگی خواهد شد. در استقلال هم اگر بازی روز جمعه بود از چهارشنبه برای خودش شیخ کار می‌کرد و در تمرینات نبود. من نمی‌دانم دیابابته وضعیت تمرینش در پرسپولیس چطوری است، فقط می‌دانم که بازیکن خوبی در کنار زوج لوکادیا است.

بازیکن اسبق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت درباره شرایط تیم ملی افزود:  تیم ملی در اردوی اتریش 2 بازی دوستانه خوب دارد که به شرایط تاکتیکی این تیم کمک خواهد کرد. ما باید از کادر فنی فعلی حمایت کنیم و ماندن اسکوچیچ برای ادامه مسیر تا جام‌جهانی بسیار مهم است. این مربی ما را در شرایط بحرانی کمک کرد و تا این مرحله آورد. اگر شخص دیگری به جای او بیاید زمان را از دست داده و بهانه خوبی برای کادر بعدی در صورت عدم نتیجه‌گیری درجام‌جهانی خواهیم داشت.

انتهای یپام/

کدخبر: 822438 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟