واکنش تند رییس هیات فوتبال تهران به انتقادات: پسرم آچار فرانسه هیات فوتبال است/ مهاجم استقلال عذرخواهی کرد/ حقوق داوران 150 درصد زیاد شده!

حبیب اله شیرازی رییس هیات فوتبال تهران در خصوص اظهارات مدیر روابط عمومی سابق این هیات در یک برنامه زنده تلویزیونی به خبرنگار رکنا، گفت: من اول بگویم که از مجری و تهیه‌کننده این برنامه شکایت کرده‌ام و در حال بررسی است. این برنامه و مجری آن به چه نیتی به خود اجازه می‌دهد یک طرفه شخصی معلوم‌الحال را به برنامه آورده و این طور در مورد عملکرد هیات فوتبال تهران حرف بزند. من صبح اول وقت به اکبری مجری برنامه زنگ زدم و گفتم راس ساعت 7:30 شما را روی خط خواهیم آورد و من پای برنامه نشسته بودم که دیدم برنامه در حال تمام شدن است و آرش برهانی و بعد آن فدایی مدیر اسبق روابط عمومی هیات هرچه خواستند به من نسبت دادند.

وی افزود: برنامه که تمام شد بالاخره تلفن من را جواب دادند و گفتند هرچه شما را گرفتیم خط نمی‌دادی و نتوانستیم با شما حرف بزنیم. اگر مایل هستید فردا 20  دقیقه به شما وقت می‌دهیم تا حرف بزنید. من گفتم مگر می‌شود که امروز هرچه خواستید گفتید و فردا من از خودم دفاع کنم. آبروی من را بردید و یکطرفه به قاضی رفتید حالا من بیایم و فردا حرف بزنم. آرش رهانی در بخش از صبحت‌های خود به حقوق و دستمزد داوری فوتبال پایه اشاره کرده و میگوید 2 میلیون به هر داور وسط بدهیم. آقای برهانی کل دریافتی ما از تیم‌ها آنقدر نیست.

شیرازی اظهار داشت: ما از سال 1398 مبلغ  100میلیون جریمه انضباطی از استقلال  در سطح پایه طلب داریم و هنوز نداده‌اند و می‌خواهند کارت بازی برایشان صادر کنیم. مگر می‌شود، به من می‌گویند خیلی در جلوی تلویزیون ظاهر می شوی. من عضو هیات رییسه سازمان لیگ هستم و باید برای تقدیر از مقام شهید و یا مناسبت‌های این‌چنینی کارها را خودم انجام دهم. به پسر من ایراد می‌گیرند که چنان است و جواب ما را نمی‌دهد. دیروز برهانی از من عذرخواهی کرد و گفت انتقاد بی موردی از من کرده است. من حقوق داوران پایه را 150درصد زیاد کرده و به مبلغ 250 هزارتومان برای داور وسط رسانده‌ام. پسر من آچار فرانسه هیات است و عضو آسیا ویژن است. چرا بی‌مورد انتقاد می‌کنید؟

وی ادامه داد: آرش برهانی به من می‌گوید چرا در بازی تیم‌های استقلال و یک تیم نظامی از داور نظامی استفاده می‌کنی؟ مگر من چند داور دارم که هربازی بر اساس محل تولد و یا نوع کار از آن‌ها استفاده کنم؟ دوستان اگر انتقاد هم می‌کنید درست باشد نه از روی تسویه حساب شخصی.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 822175 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟