گرشاسبی: فغانی بی نظیر بود/ قرار بود با 30درصد تماشاگر انجام شود، ولی ورزشگاه پر بود

حمید رضا گرشاسبی مدیر عامل فولاد خوزستان در خصوص بازی شب گذشته تیمش مقابل سپاهان به خبرنگار رکنا گفت: بازی بسیار سنگینی بود و با توجه به اینکه بازی در ورزشگاه فو.لاد شهر برگزار شد و قررا بود با حضور 30 درصد از تماشاگران باشد و درنهایت ورزشگاه لبریز از تماشاگر بود، کار برای ما کمی خست شد ولی واقعا تیم ما کاری کرد کارستان و سپاهان را با آن‌همه مهره در خانه غافل گیر کرد و ما برنده 3 امتیاز حساس شدیم.

وی ادامه داد: هر دو تیم از بازیکنان مطرحی سود می‌بردند و کیفیت بازی بالا بود. تیم ما به ویژه در یک ربع پایانی خوب و حرفه‌ای عمل کرد. این 3 امتیاز در ادامه مسیر ما برای قهرمانی بسیار مهم بوده و به ویژه اینکه در خانه یک تیم قدرتمند باز یرا بردیم.

مدیرعامل فولاد افزود: درباره قضاوت علیرضا فغانی هم باید بگیوم که داوری او بی نظیر است و باید الگوی داوری ایران باشد. فغانی آنقدر با آرامش و صبوری در دادن کارت و گرفتن خظا عمل می‌کرد که بازیکنان اجازه تنش و اعتراض را نداشتند. او سرعت بازی را نگرفت و با آوانتاژهای به موقع کمک شایان توجهی به کیفیت بالای بازی کرد.

گرشاسبی در انتها گفت: برای این بازی پاداش جدا در نظر نگرفته‌ایم و مطابق جدولی پرداخت پاداش‌ها در طول فصل انجام می‌شود که همیشه به وقت آن صورت گرفته است. ما باید الان تمام توجهمان به تیم‌ملی باشد و با یکرنگی و صداقت و همکاری مجلس، دولت، صداوسیما و تمامی ارگان‌ها با فدراسیون فوتبال به تیم میل در آوردگاه مهم جام‌جهانی کمک کنیم تا نتیجه درخوریب کسب نماید.

انتهای یپام/

کدخبر: 821121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟