میرزاپور: نباید به خاطر جابجایی به بازیکن توهین کرد/ بازی پرسپولیس و فولاد از لحاظ فنی زیر صفر بود

ابراهیم میرزاپور دروازه‌بان پیشین تیم ملی و بازیکن گذشته نه چندان دور باشگاه فولاد خوزستان در خصوص بازی پرسپولیس و فولاد به خبرنگار رکنا گفت: بازی از لحاظ بار فنی در حد زیر صفر بود و اینکه هر 2 تیم چون در فاز دفاعی بودند، باعث شد صحنه‌های زیادی را تماشاگر از لحاظ زیبایی شناختی بازی نبیند. این بازی با توجه به خریدهای هر 2 تیم پیش از فصل می‌توانست جذاب‌تر و قشنگتر از تمامی بازی‌های هفته باشد اما تحت تاثیر حواشی قرار گرفت و عملا چیزی برای ارائه نداشت و موقعیت گل کمی روی دروازه‌ها ببینیم.

وی ادامه داد: درباره مسائل به وجود آمده هم باید بگویم که اصلا زیبنده لیگ ما نیست و تماشاگرانی که همیشه باعث اتفاق‌های خوب در فوتبال ما شده‌اند این‌ چنین فحاشی را در دستور کار خود قرار داده و فضای بدی در بازی دیشب به وجود آمده بود. این هواداران باید یار دوازدهم تیم‌ها باشند و مسائل قبلی تیم‌ها و بازیکن‌ها نباید دستاویزی برای توهین باشد. در تمامی تیم‌های دنیا و اصولا فوتبال حرفه‌ای این روزها جایی برای توهین باقی نمانده و یک مسئله حل شده است وقتی بازیکنی از تیمی به تیم دیگر می‌رود نباید به او توهین شود. برای هر بازیکنی ممکن است این اتفاق روی دهد و با حضور در یک تیم خاص سال بعد سر از تیم رقیب درآورد.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی اظهار داشت: من فکر می‌کنم مدیران فرهنگی باشگاه‌ها که اسم فرهنگی را هم یدک می‌کشند منفعل شدند. نهایتا اگر کار را به فدراسیون و سازمان لیگ نیز بدهند، سرمایه اصلی یعنی تماشاگران محروم می‌شوند. این راه حل نیست.!

انتهای پیام/

کدخبر: 816776 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟