اختر: استقلال به لیگ با قدرت باز می‌گردد/ بازی سرد و کسل کننده بود

ادموند اختر بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی در خصوص بازی شب گذشته این تیم مقابل سپاهان به خبرنگار رکنا گفت: این اولین بازی بود و دو تیم از همدیگر شناخت نداشتند و بازی حساسی بود برای هر دو سرمربی که به آنها گفته بودند که چه بازی هست. بازی کسل کننده و با احتیاطی بود و در هر حال سپاهان از موقعیت‌هایش استفاده کرد و بازی را برد. نیمه اول استقلال سوار بازی بود و اصلا با این نکته که نیمه مربیان را مورایس برد موافق نیستم و همیشه اولین بازی همینطوری هست و خیلی ارتباطی با مربی ندارد و اشتباهات فردی باعث باخت استقلال شد.

وی ادامه داد: متاسفم بازی بدون تماشاگر بود و این به ضرر استقلال شد و اطمنینان دارم که این تیم به لیگ بر می‌گردد. من به این نکته که بعضی‌ها می‌گویند روزبه چشمی در پست خط دفاع بود و غیر تخصصی بود، خیلی نظر ندارم و باید بگویم که این اولین بار نبود چشمی در این پست بازی می‌کرد و احتمالا آخرین بار هم نخواهد بود، چرا که در بازی‌های روز دنیا هر بازیکن باید در هر پستی که مربی نیاز داردو او می‌خواهد بتواند کار کند.

مهاجم گلزن سال‌های نه چندان دور استقلال افزود: حیف که بزای اول بازی استقلال و سپاهان بود و اگر این بازی در هفته‌های بعدی بود قطعا بهتر برگزار می‌شد. ضمن اینکه اگر پنالتی را داور برای استقلال پرفته بود شاید بازی روند دیگری به خود می‌گرفت. استقلال بازی را واگذار کرده و از کادر فنی تا تدارکات در این باخت مقصر است. نکته ای که استقلال را در این بازی اذیت کرد این بود که عدم باخت استقلال درسال قبل بار سنگینی بر روی دوش این تیم بود وگرنه تیم از نظر مهره کم ندارد. من امیدوارم که کادر مدیریت و کادر فنی بدانند که هوادار از بازیکنان چه می‌خواهند و حفظ قهرمانی فصل گذشته سخت است.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 813945 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟