دین‌محمدی: استقلال و سپاهان فینال زودرس است/ این بازی قابل پیشبینی نیست

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص بازی استقلال با سپاهان اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی جذابی باشد و این دیدار فینال زودرس است. اعتقادم این است 2 مربی پرتغالی با تفکرات جداگانه تیم‌های خودشان را به زمین خواهند فرستاد. بالاخره هم استقلال و هم سپاهان نفرات خوبی در اختیار دارند، اما چون شروع فصل است پیش‌بینی نتیجه سخت اما چون شاگردان ساپینتو از شرایط میزبانی برخوردار هستند، بی‌شک شانس بیشتری هم برای کسب 3 امتیاز خواهند داشت.

وی افزود: البته این را هم باید در نظر گرفت سپاهان تیمی دست پا بسته نیست و برای دفاع کردن به زمین نخواهد آمد و بیشتر رویکرد این تیم استفاده از سیستم هجومی برای رسیدن به گل است. هر 2 تیم مهره‌های هجومی و خطرناک زیادی را در اختیار دارند که نویدبخش بازی باکیفیت است. امیدوارم استقلال بتواند با قدرت خوبی به میدان برود. طبیعی است که سپاهان تیم قدرتمندی و تقابل با استقلال بستگی به این دارد که تیم چگونه و با چه قدرتی ظاهر شود.

پیشکسوت استقلال با اشاره به اینکه شاکله این تیم نسبت به فصل گذشته همچنان حفظ شده است، گفت: به نظرم استقلال از پارسال بهتر یارگیری کرده و خیلی قوی‌تر است. خوشبختانه شکل تیمی این تیم هم عوض نشده و به نظرم شرایط استقلال از نظر نفرات خیلی خوب و بازیکنان خوبی هم جذب کرده است. استخوان‌بندی استقلال تغییری نداشته و این می‌تواند روی روند تیم تاثیرگذار باشد. شک نداشته باشید استقلال در خط حمله فوق‌العاده بازیکنان خطرناکی در اختیار دارد. 

دین‌محمدی در پاسخ به این سوال که چه تیم‌های مدعی اصلی قهرمانی در لیگ هستند، اظهار کرد: به نظرم تیم‌هایی مانند سپاهان، پرسپولیس ، استقلال و فولاد با خریدهایی که داشته‌اند مدعی اصلی قهرمانی برای لیگ بیست و دوم هستند. از طرف دیگر استقلال و پرسپولیس همیشه قهرمان یا نایب قهرمان بوده‌اند و طبیعتا هواداران این 2 تیم انتظاری جز این هم ندارند. باید ببینیم شرایط این چند تیم در 5 بازی نخست چگونه پیش می‌رود تا پس از آن بتوانیم اظهارنظر کنیم.

وی درباره اینکه یکسری تیم‌ها اقدام به خرید بازیکنان گران‌قیمت کرده‌اند، چه نظری دارد، اینطور توضیح داد: متاسفانه یکسری بازیکنان را بی دلیل گنده کرده‌اند و هزینه‌ای که برای خرید آن‌ها شده بیش از حد بوده است.

بازیکن پیشین استقلال درباره اینکه آیا برای دیدن بازی این تیم با سپاهان به ورزشگاه می‌رود یا خیر، گفت:خیلی دوست‌دارم به استادیوم بروم اما ترس از این دارم که پیشکسوتان را راه ندهند. البته این بازی که بدون تماشاگر است و ما هم مثل مردم بازی را از خانه تماشا می‌کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 813110 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟