طیبی:خوشحالم که برای پالما بازی می‌کنم

به گزارش رکنا، حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران بعد از 2 سال حضور در تیم فوتسال بنفیکا، راهی پالما اسپانیا شد. او روز گذشته (جمعه) به باشگاه پالما رفت و مراسم معارفه او با حضور مدیر این باشگاه برگزار شد.

طیبی پس از این اتفاق گفت: خیلی خوشحالم که اینجا هستم و برای پالما بازی می‌کنم. اهداف زیادی دارم و به همین دلیل تصمیم به حضور در پالما گرفتم زیرا تیم بسیار خوبی داریم و برای پیشرفت خواهیم جنگید.

او خود را به عنوان بازیکن هجومی که دائماً به دنبال گلزنی است، تعریف کرد و اطمینان داد که به عنوان بخشی از تیم، همیشه سعی می‌کند بهترین کار را برای تیم انجام دهد.

این مهاجم آسیایی گفت: همیشه سعی می‌کنم تیم پیروز باشد و نقش من تنها گلزنی باشد. علاوه بر این، مهم‌ترین هدف برد تیم است، اما من اینجا هستم تا به باشگاه کمک کنم تا به اهدافش برسد.

گلزن جدید پالما به این نکته اشاره کرد که تیم آماده مبارزه برای همه رقابت‌ها است و وی از اینکه می‌تواند در بهترین لیگ جهان بازی کند ابراز خوشحالی کرد.

این بازیکن ایرانی همچنین از حضور در این باشگاه ابراز خرسندی کرد و اطمینان داد که هر بازیکنی دوست‌دارد در باشگاهی مانند پالما باشد. طیبی گفت: ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم و مطمئن هستم که به زودی می‌توانم با هم تیمی‌های خودم دیدار کنم.

انتهای پیام/

کدخبر: 811790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟