حسین طیبی: خدا کمک کرد تا برای بنفیکا گل حساس بزنم/ فدراسیون باید از شمسایی حمایت کند

به گزارش رکنا، رقابت‌های لیگ فوتسال پرتغال شب گذشته با پیروزی تیم بنفیکا و گلزنی ستاره ایرانی این تیم همراه بود. تیم بنفیکا که تا لحظات پایانی دیدار  با نتیجه 2-2 مقابل حریفش متوقف شده بود، موفق شد با گلزنی حسین طیبی  ملی‌پوش ایرانی خود به برتری رسیده و در فاصله 2 هفته مانده به پایان این لیگ در دور مقدماتی ، موقعیت خود در جدول رده‌بندی تثبیت کرد.

در همین رابطه حسین طیبی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ورزشی رکنا، ضمن مهم ارزیابی کردن این بازی اظهار داشت: تیم حریف در 6 هفته اخیر در خانه خود امتیازی را از دست نداده بود و برد ما برابر این تیم حائز اهمیت بود.

خدا به من برای گلزنی کمک کرد

حسین طیبی در خصوص گل حساس بازی شب گذشته اظهار داشت: در این بازی همه بچه‌های تیم زحمت کشیده و در فاصله 40 ثانیه مانده به پایان بازی خدا به من کمک کرد و موفق شدم پنالتی را گل کرده و موجبات پیروزی 3بر2 تیمم را فراهم کنم. البته این نکته را اضافه کنم که مهم برد تیم بود که بدست آمد و این نتیجه برای رسیدن تیم بنفیکا به مرحله حذفی که با حضور 8 تیم بالای جدول  خواهد بود ، بسیار موثر است.

بازی حساسی مقابل بارسلونا خواهیم داشت

ملی‌پوش ایرانی تیم بنفیکا در مورد شرایط تیمش در لیگ پرتغال و همچنین جام باشگاه‌های فوتسال اروپا  گفت: شرایط تیم خوب است و هفته آینده یک بازی حساس در لیتوانی مقابل تیم قدرتمند بارسلونا داریم. این بازی از سری بازی‌های نیمه‌نهایی باشگاه‌های اروپاست و پیروزی در آن ما را به دیدار نهایی خواهد رساند. بازی سختی خواهیم داشت و بعد از لیگ پرتغال هدف اصلی ما قهرمانی در جام باشگاه‌های اروپاست.

تیم ملی جوان شده و نیاز به حمایت همگانی دارد

حسین طیبی در رابطه با بازی‌های تیم ملی در چارچوب مقدماتی قهرمانی آسیا گفت: تیم ملی خیلی جوان شده و کار ما در بازی‌های نهایی جام ملتها بسیار سخت خواهد بود.

وی همچنین ادامه داد: بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار در ترکیب تیم ملی حاضر بوده و وحید شمسایی ارتباط بسیار خوبی بین بازیکنان برقرار کرده و واقعا نیازمند کمک همگانی از جمله رسانه ، پیشکسوت، مربیان و کارشناسان داریم تا بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

ستاره تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: فدراسیون باید بازی‌های تدارکاتی و اردوهای مناسبی برای این تیم تدارک ببیند و از وحید شمسایی حمایت لازم را انجام دهد. تیم‌های آسیایی دیگر مثل قدیم نیستند و همه کشورها برنامه‌های خوبی برای پیشرفت در فوتسال انجام دادند و بازی‌های آسانی در انتظار ما نیست.

انتهای پیام/

کدخبر: 773850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟