علی‌قارداشی: تست کرونای برادران عالمیان منفی شد/ به نتایج خوب در قونیه امیدوار هستیم

مهرداد علی‌قارداشی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص آخرین شرایط برادران عالمیان برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار کرد: بچه‌ها از لحاظ آمادگی جسمانی و تمرینی شرایط خوبی دارند، البته متاسفانه فقط مشکلی که پیش آمد، این بود که تست کرونای نوشاد و نیما عالمیان مثبت شد، اما در بابل تست رپید دادند که منفی شد. روز گذشته (دوشنبه) هم مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی به اردوی تیم ملی آمدند و پیش از حضور در قونیه از ما تست 'PCR گرفتند. برادران عالمیان هم در اردو حضور دارند و حال عمومی آن‌ها خوب است.

وی درباره اینکه در قونیه باید انتظار چه نتایجی داشته باشیم، گفت: تیم‌های خوبی شرکت خواهند کرد، اما امیدوارم که بتوانیم همان نتایج دوره قبل یعنی قهرمانی در انفرادی و دوبل را تکرار کنیم.خوشبختانه شانس بالایی هم برای رسیدن به قهرمانی داریم و مطمئنم با آمادگی که ملی‌پوشان دارند دسترسی به این مساله دور از دسترس نیست.

رییس فدراسیون تنیس روی میز درباره حضور لطف‌الله‌نسبی در کلاس‌های مربیگری سوئد گفت: این یک کلاس پیشرفته مربیگری است که فدراسیون جهانی برگزار می‌کند و در این کلاس 12 مربی از کشورهای مختلف دعوت شده‌اند و از ایران هم سرمربی تیم ملی لطف‌الله‌نسبی به این کلاس‌ها دعوت شده است. برای حضور در این کلاس یکسری شرایط در نظر گرفته بودند از جمله تسلط به زبان انگلیسی، اینکه در گذشته خودشان لباس تیم ملی را بر تن کرده، حداقل 5 سال سرمربی تیم ملی کشور خودشان باشند که خوشبختانه جناب لطف‌الله نسبی اکنون نزدیک به 7 سال است که این سمت را بر عهده دارد.

وی افزود: یکی دیگر از شرایط احراز برای حضور در این کلاس‌ها این بود که ورزشکار در مسابقات مختلف به مدال رسیده باشد که نوشاد عالمیان توانست در بازی‌های آسیایی جاکارتا صاحب مدال برنز شود. زمان این دوره از کلاس‌ها یک هفته در نظر گرفته شده است که امیدوارم تأثیر مثبت در ارتقای سطح علمی و فنی او داشته باشد تا پس از بازگشت به ایران هم آن‌ها را اجرایی کند و هم در اختیار مربیان دیگر هم قرار دهد.

علی‌قارداشی در پاسخ به این سوال که در غیاب لطف‌الله‌نسبی چه شخصی تمرینات را پیگیری می کند، اظهار کرد: در غیاب سرمربی تیم ملی، محمدرضا میرالماسی مدیر تیم‌های ملی تمرینات را نظارت و پیگیری می‌کند البته باید بگویم این 2 نفر با هم در ارتباط هستند.

انتهای پیام/

کدخبر: 810078 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟