علی‌قارداشی: نتایج نوشاد در کرواسی امیدوارکننده بود

مهرداد علی‌قارداشی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص ورزشکاران تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات کرواسی اظهار کرد: اکثر بازیکنانی که در رنکینگ جهانی جایگاه خوبی دارند، در این رقابت‌ها حضور داشتند و از این منظر فرصت خوبی برای بچه‌های ما بود تا هم با آن‌ها تنه به تنه شوند و هم از شرایطی که دارند بهتر آگاه شوند. خداراشکر نتایج خوب بود، ما و هم کادرفنی از نتایج و عملکرد بچه‌ها بسیار راضی هستیم. با وجود سطح بالای مسابقات اما در این شرایط ملی‌پوشان ما توانستند نهایت تلاش خودشان را انجام دهند. هر چه بود وفاق و همدلی بین بچه‌ها در کرواسی موج می‌زد. 

وی در مورد اینکه عملکرد نوشاد عالمیان را چگونه دید، گفت: به نظرم نوشاد عالمیان شرایط خوبی داشت و با نتایجی که گرفت نشان داد پس از چند نتیجه ضعیف، دوباره در حال نزدیک شدن به روزهای اوج خود قرار دارد. نوشاد به کسی باخت که این ورزشکار در مسابقات قبلی و بعدی خود خیلی راحت از سد حریفان گذشت اما در بازی با نوشاد به سختی او را شکست داد. بالاخره در ورزش حرفه‌ای دنیا برای هر کسی پیش می‌آید که دوران فراز نشیب مواجه شود و این اتفاق هم در چند رویداد برای نوشاد رخ داد.

رییس فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: نوشاد از جمله بازیکنان توانمند ما است که بارها در میادین مختلف توانایی بالای خود را به عرصه ظهور رسانده است و عدم نتیجه‌گیری در چند مسابقه نمی‌تواند ملاکی برای ارزیابی از شرایط او باشد. خداراشکر با عملکردی که در کرواسی به نمایش گذاشت دوباره ما را به آینده امیدوار کرد. موضوع دیگر اینکه هر ورزشکاری از جمله نوشاد ممکن است یک روز، روز او باشد و روز دیگر هم بر عکس این اتفاق برای او رقم بخورد. امیدوارم بچه‌ها در مسابقات اسلوونی که از امروز (سه شنبه) شروع می‌شود شاهد درخشش دوباره آن‌ها باشیم. قرار است نیما عالمیان پس از غیبت در زاگرب در اسلوونی کنار تیم باشد. امین احمدیان هم با هزینه شخصی در اسلوونی حضور خواهد داشت.

علی‌قارداشی به برگزاری اردوی مشترک تیم نوجوانان ایران با عمان و قطر اشاره و بیان کرد: چند روزی است یک اردوی مشترک بین ورزشکاران ما، قطر و عمان در حال برگزاری است و تا هفته دیگر هم ادامه دارد. بالاخره برنامه‌ریزی ما این است تا روی نفرات سرمایه‌گذاری داشته باشیم تا رفته رفته بتوانند جایگزین خوبی برای نفرات با تجربه تیم ملی در آینده باشند. حُسن دیگر برگزاری این اردوی مشترک این است که بالاخره سعی کنیم ارتباط ما با کشورهای همسایه ابعاد بهتری به خود پیدا می‌کند. هر چه است این اردوهای تمرینی یک انگیزه مضاعف برای ورزشکاران ایجاد می‌کند تا از تمرین در کنار ورزشکاران خوبی کسب تجربه کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 794459 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟