آنجلوتی: از خریدهای بارسلونا شگفت‌زده نشدم/ خط میانی رئال شبیه مثلث برمودا است

به گزارش رکنا، رئال مادرید بامداد امروز (یکشنبه) در دیداری دوستانه از سد یوونتوس گذشت و پس از این بازی آنجلوتی در نشست خبری اینطور توضیح داد.

*اردوی پیش فصل؟

پیش فصل برای ما خوب به پایان رسید. درطول بازی تغییراتی کردیم و نسبت به بازی قبل پیشرفت کرده بودیم.تیم ما خیلی آماده است و روی سوپرکاپ تمرکز کردیم. خوب تمرین کردیم و به همه دقایقی بازی دادیم و خلاصه همه چیز برای ما خوب پیش رفت.مصدومیتی نداشتیم و تیم خوب کار کرد. ما مطمئنیم می‌توانیم سوپرکاپ قهرمان شویم.ما تلاش زیادی کردیم و حالا وقت استراحت 3 روزه است. سپس یک هفته فرصت داریم تا برای سوپرکاپ آماده شویم.

*حمایت هواداران تو آمریکا؟

شگفت‌انگیر بود. طرفداران رئال مادرید در هر کجای دنیا شگفت‌انگیز و برای ما مهم هستند. اینجا بودن خارق‌العاده بود.من کروس، کاسمیرو و مودریچ را مثلث برمودا می‌نامم زیرا توپ در آنجا ناپدید می‌شود.

*از خرید‌های بارسا شگفت زده شده‌اید؟

نه، هیچ چیز در فوتبال مرا شگفت‌زده نمی‌کند. بارسلونا تیم بزرگی است اما تیم من چیزی است که روش تمرکز می‌کنم.

*بنزما؟

بنزما بهترین است، شکی نیست. او همه چیز را درست انجام می‌دهد. مهار او خیلی سخت است.در تیم ما میل به رقابت کم نمی‌شود. کم شدن رقابت بین مودریچ، کاسمیرو، کروس و دیگران غیرممکن است.

*ترکیب سوپرکاپ، ترکیب همین بازی است؟

در فوتبال هیچ رازی وجود ندارد. تیم خوب است اما شک دارم که این بازیکنان در سوپرکاپ بازی کنند. یک هفته باقی مانده و خواهیم دید.

*سبایوس؟

خیلی خوب کار می‌کند و خوشحالیم که او را اینگونه می‌بینیم، زیرا در فصل گذشته مشکلات زیادی داشت.

انتهای پیام/

کدخبر: 809558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟