آنجلوتی: انتقادات من را بیدار می‌کند/ همه دوست دارند بنزما را در تیم خود داشته باشند

به گزارش رکنا ورزشی، کنفرانس خبری آنچلوتی پیش از بازی فردا رئال مادرید با گرانادا در هفته بیست و سوم لالیگا گفت: وقتش است که فردا پس از باختی که داشتیم واکنش خوبی از خودمان نشان بدهیم، یک بازی خوب همراه با برد.

وی درباره انتقادات هم گفت: "من از آنها استفاده می‌کنم، من سرمربی رئال مادرید هستم و تصمیمات خوب و بدی می‌گیرم. 

سرمربی رئال مادرید درباره شرایط بازیکنان این تیم هم اینطور پاسخ داد: بنزما فردا دعوت نخواهد شد، زیرا هنوز کامل خوب نشده، اما قطعاً برای بازی هفته بعد با ویارئال حضور خواهد داشت. کنار آن همه بازیکنا خوب و آماده بازی هستند، باید ۱۱ نفر را عاقلانه انتخاب کنم. درست است از بازیکنان یکسانی بارها استفاده می‌کنم، ژانویه با سوپرکاپ و فیفا دی واسمون پیچیده شد، اما به نظرم به خوبی تیمم را هدایت کردم. بنزما، مندی و ماریانو هر سه هفته بعد به تیم برمی‌گردند. می‌دانم جلوی بیلبائو ریسک کردم، وینی خسته بود اما فکر می‌کردم می‌تواند به تیم کمک کند، می‌توانیم به این قضیه انتقاد کنیم.

آنجلوتی در خصوص خنده‌ی بیل اینطور واکنش نشان داد و گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی بین آن و ادن افتاد و فکر هم نمی‌کنم مهم باشد، من می‌خواستم به ادن و سبایوس در وقت‌های اضافه بازی بدهم. من با تمام این انتقادات عاشق سرمربیگری رئال مادرید هستم، مرسی از انتقاداتون چون این حرف‌ها من را بیدار می‌کند. تیم من سر حال است، فکر می‌کنم از الان باید خودشان را نشان بدهند، از اینکه در کوپا اینجوری حذف شدیم ناراحتیم ولی حالا در یو سی ال و لالیگا شانس داریم.

وی افزود:اگر ادن بازی نمی‌کند دلیلش این نیست که من باهاش مشکل شخصی دارم، من بقیه را ترجیح می‌دهم، اما شما نمی‌توانید بگویید که ادن هرگز بازی نمی‌کند چون این اتفاق برای او رخ خواهد داد. بنزما کسی است که آقای گل لالیگاست را نداریم، همه تیم‌ها دوست دارند بازیکنی مثل او داشته باشند و مشخص است وقتی نیست ما یک چیزی در تیممان کم داریم و این اتفاق طبیعی است، اما ما بدون حاجی هم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم، مقابل سوسیداد، الچه و اینتر. بدون حاجی ما نتوانستیم مقابل بیلبائو پیروز بشویم و شرایط برای ما خوب پیش نرفت.

انتهای پیام/

کدخبر: 770334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟