تحلیل جالب یک روزنامه‌نگار از آینده آنجلوتی روی نیمکت رئال مادرید

به گزارش رکنا، توماس رونکرو در گزارشی که منتشر کرده در آن آورده حرفه مربی‌گری را شاید بتوان ناسپاس‌ترین بخش فوتبال دانست. اگر تیمت شرایط خوبی نداشته باشد و در سطح انتظارات ظاهر نشود، مقصر اصلی عملکرد تیمی و فردی مربی داسنته می‌شود آن هم در حالی که ترکیب شامل 25 بازیکنی است که چالش‌ها و حساسیت‌های خود را دارند.

آسان‌ترین بخش این است که تقصیر گردن مربی دانسته شود. مربی دوست‌دارد که ترکیب مبحوبش را بچیند و سخت است که ببیند هر هفته 2 یا سه بازیکن محبوبش از ترکیب کنار برود و حس می‌کند که مربی به او خیانت کرده است. به همین دلیل منطقی است که برخی فکر کنند رائول در کاستیا منتظر است تا آنچلوتی ناکام شود تا به تیم بزرگسالان برسد و جای او را روی نیمکت در برنابئوی جدید بگیرد.

کسی که چنین حرفی بزند، رائول را نمی‌شناسد. رائول رکورددار بازی در تاریخ رئال است و این روزها با آرامش در کاستیا لذت می‌برد. او به خوبی با چم و خم شکل دادن بازیکنان آکادمی آشنا می‌شود. با دقت نقاط ضعف بازییکنانش را زیر نظر می‌گیرد یا جاه‌طلبی‌های درک نشده آن‌ها یا فشاری که والدینشان رویشان می‌آورند را بررسی می‌کند.

رائول در کاستیا به دنبال شکل دادن بازیکنان آینده رئال مادرید است و می‌خواهد که آن‌ها بتوانند مسیری شایسته را در دوران فوتبالشان داشته باشند. قطعأ هدف بزرگ صعود به دسته 2 و رقابت با تیم‌هایی نظیر ساراگوسا، مالاگا، لاس پالماس، اوویدو و اسپورتینگ خواهد بود اما این فکر کنیم که رائول فقط به این دلیل دسکایتساست تا بوی خون را حس کند و جای آنچلوتی را بگیرد، تحقیر کردن هوش اوست. رائول و کارلتو هماهنگ هستند و در یک جهت حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 808638 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟