بائو: مطهری مربی به روزی است/ اگر صنعتی ها بگذارند ما هم یارگیری می‌کنیم

«میثم بائو» در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در مورد وضعیت تیم نساجی اظهارداشت: بعد از بازی با پرسپولیس یک بازی دوستانه با تیم ذوب‌آهن نیز در دستور کار داریم. تیم ما خوب است و تقریبا به اهداف تاکتیکی خود نزدیک شدیم. یک بازی تدارکاتی با تیم جوانان انجام دادیم که محک جدی نبود. در این چند ساله مطهری توانایی‌های خود را نشان داده است. مربی به روز و خوبی است. انگیزه زیادی دارد و در عین حال جدی است و با کسی شوخی ندارد. در این مدت دیدیم که از نظر فنی و انگیزشی در سطح بالایی است. امیدوارم در اولین سال مربیگریش نتیجه بگیرد. او کار با جوانان با تجربه و مهره‌های اسمی را خوب می‌دادند. با بازیکنان رفیق است و به موقع جدی می‌شود.

وی با اشاره به این که جذب 3 بازیکن از پرسپولیس خیلی اتفاقی رخ داد تصریح کرد: تیم ما نساجی مازندران است و هر چند نفراتی را از پرسپولیس جذب کردیم ولی این به دلیل شناختی است که مطهری از این بازیکنان دارد. ما وظیفه داریم خواسته‌های مربی را در نقل و انتقالات برآورده کنیم. کلا 3 بازیکن جذب کردیم تلاش داشتیم همه نفرات را حفظ کنیم. فقط منصوری از ما جدا شد از این رو به بازیکنان زیادی احتیاج نداشتیم. باشگاه سعی کرد تیم قهرمان جام‌حذفی را حفظ کند و فکر می‌کنم این اتفاق خوبی در تیم ما است. هر چند اگر تیم‌های صنعتی بگذارند ما هم بازیکن جذب می‌کنیم. مبالغی که آن‌ها هزینه می‌کنند در توان ما نیست و حدادیان در همین حد هم واقعا عالی کار کرده و امکانات حرفه‌ای در احتیار باشگاه قرار داده است. 

معاون فنی باشگاه نساجی تکرار قهرمانی را سخت دانست، گفت: توقع تکرار قهرمانی نمی‌رود. البته ما همه سعی خود را خواهیم کرد بهترین جایگاه را بدست آوریم. چرا که فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و قهرمانی‌ها همیشه رخ نمی‌دهد. تیم‌های صنعتی اجازه نمی‌دهند ما بازیکن بگیریم. ما با چند بازیکن صحبت کردیم و این تیم‌های صنعتی به همان نفرات 4 - 5 میلیارد بیشتر از ارزش واقعی بازیکن پیشنهاد داده بودند. در این شرایط جذب بازیکن برای ما هنر است. مدیران ما واقعا در این بازار با حفظ بازیکنان و جذب این سه نفر شاهکار کردند.بازیکنی که جام بالای سر می برد توقعش بالا می رود و حفظ او سخت است.

بائو از جذب 2 بازیکن دیگر برای این تیم خبر داد و تاکید کرد: ما دنبال مهاجم خارجی هستیم. اگر مطهری تایید کند این قرارداد رسمی می‌شود. یک بازیکن دیگر نیز در دستور کادر فنی قرار دارد که هنوز قطعی نیست. فعلا روی اردوی ترکیه تمرکز کردیم. اردو در ایران گران‌تر تمام می شد به همین دلیل اردوی برون مرزی را تدارک دیدیم و با توجه به این که مدیریت تیم ایرلاین دارد کمی این اردو برای ما ارزان‌تر تمام می‌شود.  

وی با اشاره به شرایط خوب مازندران برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه وطنی قائمشهر خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد تمرین در مازندران برای ما ممکن نیست. ما زمین اختصاصی نداریم و نمی‌شود بی‌گدار به آب زد چرا که در تهران امکانات خوبی برای تیم محیاست و این به پیشبرد روند کار کمک می کند. در نتیجه تمرین‌ها همچنان در تهران  و بازی‌ها در قائمشهر برگزار می‌کنیم. در مازندران زمین چمن استانداردی وجود ندارد و چند روزی که آنجا تمرین کردیم زمینی نبود که بتوان روی آن حساب کرد. فصل سختی پیش رو داریم و تیمی برنده است که در هفته های ابتدایی لیگ امتیاز جمع کند. ما زود تمرینات را آغاز کردیم و روند خوبی در پیش گرفته ایم امیدوارم به اهدافمان برسیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 805358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟