قربانی: روی بدشانسی پاکدامن به مدال نرسید/ تلاش ما بهترین نتیجه در بخش تیمی است

امین قربانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص اینکه عملکرد تیم ملی سابر را در قهرمانی جهان در بخش انفرادی چگونه دید، اظهار کرد: همانطور که از نام آن مشخص است مسابقات قهرمانی جهان بود و تمام تیم‌ها با بهترین نفرات خودشان به قاهره آمده بودند و اینجا دقیقأ جایی است که تمام قهرمانان حضور دارند. مسابقات سطح بالایی داشت و اینطور نبود که رقبا راحت باشند. خوشبختانه بین 160 سابریست علی پاکدامن توانست به جمع هشت نفر برتر صعود کند. بین این تعداد حضور در مرحله یک چهارم نهایی و هشت نفر برتر کار سختی بود اما خداراشکر علی از پس این کار سخت بر آمد. 

وی افزود: علی فاصله کمی تا رسیدن به مدال داشت و با وجودی که تا نزدیکی آن رفت روی بد شانسی به حقش که مدال بود نرسید و حیف شد که این مدال را از دست دادیم. علی پاکدامن عملکرد خوبی داشت و به جمع هشت نفر برتر صعود کرد. البته از سایر بچه‌ها انتظار بیشتری می‌رفت هر چند نیما زاهدی در بازی با حریف کویتی از سوی داور ایتالیایی خیلی نامهربانی در حق او صورت گرفت وگرنه حق او حضور در جدول اصلی بود. البته با این وجود تلاش خوبی داشت.

سرمربی تیم ملی سابر در پاسخ به این سوال که در بخش تیمی شرایط تیم چگونه است، گفت: خوشبختانه شرایط روحی و روانی بچه‌ها در وضعیت خوبی قرار دارد و پس از پایان مسابقات اکنون برای ادامه مسابقات تمام برنامه ما روی بخش تیمی است تا در آنجا به یک نتیجه قابل قبول برسیم. به احتمال فراوان در ابتدا با رومانی برخورد و سپس باید با مجارستان مصاف دهیم. تمام هدف اصلی ما به بخش تیمی معطوف شده است. امیدوارم بتوانیم از این دوئل سخت سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام/

کدخبر: 805229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟