قربانی: هدف ما بهترین نتیجه در قهرمانی آسیا است/ تیم سابر نیاز به حمایت بیشتر دارد/ دوستان به ما فرصت بدهند

امین قربانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص عملکرد پاکدامن و محمد رهبری در گرندپری ایتالیا اظهار کرد: به نظرم محمد رهبری نسبت به مسابقات قبلی خود عملکرد خوبی نداشت و حتی در صحبتی هم که با او داشتم خودش به این مساله اعتراف کرد. باید برگردد تا ببینیم ایراد کار از کجا نشأت می‌گیرد. علی پاکدامن هم جنگنده‌ای خوبی دارد و دقیقأ از کسانی با اختلاف کم شکست می‌خورد که آنها به مدال می‌رسند. از شانس بد، او با اختلاف کم می‌بازد و اینطوری نیست جلوی آنها دست پا بسته باشد. ما از نتیجه و عملکرد علی راضی هستیم زیرا تلاش خوبی داشت. 

وی افزود: اگر همه ما صبور باشیم اتفاقات خوب برای تیم ملی سابر از راه خواهد رسید به شرطی که با یک نتیجه ضعیف تیم را زیر سوال نبرند. خوشبختانه آنقدر در این سالیان اخیر عملکرد سابریست‌ها توانمند بوده که توقعات بالا رفته و زمانی که ورزشکاران ما در رنکینگ جهانی چند رتبه سقوط می‌کنند از ما انتقاد می‌شود در صورتی که دوستان باید متانت به خرج دهند و به ما زمان بدهند.

سرمربی تیم ملی سابر عنوان کرد: تمرکز ما به این موضوع معطوف شده است تا از لحاظ روحی روانی روی بچه‌ها کار کنیم تا در زمان‌های حساس بازی را به خوبی مدیریت کنند. خداراشکر تیم خوبی داریم و به آینده خیلی خوشبینم. البته با توجه به اینکه 50 درصد شاکله تیم ما عوض شده کار سختی داریم اما به لطف خدا تمرکز ما روی این مسأله است تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. 

قربانی در پاسخ به اینکه برنامه‌های پیش‌روی تیم ملی چگونه است، گفت: مهم‌ترین رویداد پیش‌روی ما مسابقات قهرمانی آسیا در خرداد ماه است تا بتوانیم در آنجا بهترین نتیجه را بگیریم. تیم ما دست پا بسته نیست و نمی‌رویم آنجا که بازنده شویم. در آنجا حریفان قدرتمندی مانند خود کره یا حتی چین و ژاپن حضور دارند. تمام هدف ما به این معطوف شده تا بچه‌ها را از نظر فنی بالاتر ببریم یعنی به بچه‌ها تاکتیک و همچنین دانش فنی اضافه کنیم. تصمیم داریم از روز شنبه هفته آینده استارت دوباره اردوها را بزنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 783496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟