قرارداد سرژ گنبری تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد/ وینگر آلمانی: همچنان تشنه‌ی بردن جام‌های بزرگ هستم

به گزارش رکنا، وینگر آلمانی سال ۲۰۱۷ به بایرن پیوست و در این مدت در ۱۷۱ بازی ۶۴ گل برای باواریایی‌ها به ثمر رسانده است. قرارداد پیشین او تا ژوئن ۲۰۲۳ اعتبار داشت و گفته می‌شد او یکی از اهداف رئال‌مادرید خواهد بود.

پس از این اتفاق حسن صالحمیدزیچ در رابطه با تمدید قرارداد گنبری گفت:  خوشحالیم که گنبری قراردادش را با باشگاه تا ۲۰۲۶ تمدید کرد. سرژ به چهره ای برای اف سی بایرن تبدیل شده، بازیکن تیم ملی آلمانه، تهدیدی برای دروازه ی رقباست و هنوز پتانسیل این رو داره که بهتر هم شود.

وی ادامه داد: سرژ، همانطور که مذاکرات خوب ما با او و ایجنت هایش نشان داد، با مسیر ما و بایرن همخوانی دارد. او در هسته ی تیم ما قرار دارد و چیز های زیادی را برای باشگاه به ارمغان آورده و اهمیت او به عنوان یک بازیکن مهم برای باشگاه همچنان ادامه دارد.

همچنین سرژ گنبری پس از تمدید قرارداد خود گفت: مدت زیادی به اینکه به‌عنوان یک بازیکن در سال‌های آینده چه چیزی می‌خواهم فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که می‌خواهم در بایرن بمانم و بار دیگر همه‌چیز را اینجا ببرم، خصوصا لیگ قهرمانان را. قهرمانی در جام‌ها را این بار با هواداران‌مان جشن بگیریم.

وی ادامه داد: این خیلی خاص است چون می‌توانم در اینجا کنار دوستانم در بالاترین سطح بازی کنم. مشخصا نمی‌توانم چنین تجربه‌ای را در هیچ باشگاه دیگری داشته باشم. می‌خواهم دوباره لحظات فوق‌العاده‌ای را در اینجا و نه جایی دیگر، تجربه کنم. همچنان تشنه‌ی بردن جام‌های بزرگ هستم.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 804490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟