کان: بارسلونا پیشنهاد منطقی برای فروش لواندوفسکی به ما داد/ بازیکنان بزرگ در گذشته هم بایرن را ترک کرده‌اند

به گزارش رکنا، سرانجام بعد از کش و قوس‌های زیاد 2 باشگاه بایرن مونیخ و بارسلونا بر سر انتقال روبرت لواندوفسکی به توافق نهایی دست پیدا کردند.

حتی لواندوفسکی در تمرین بایرن مونیخ با کادر فنی و هم تیمی‌هایش خداحافظی کرد و به دلیل روزهای درخشانی که در این تیم داشت مورد تشویق بازیکنان قرار گرفت. لواندوفسکی با بارسلونا به توافق نهایی دست پیدا کرد و با قراردادی ۴ ساله راهی این تیم خواهد شد. بارسلونا برای جذب این مهاجم گلزن ۵۰ میلیون یورو پرداخت خواهد کرد.

پس از این اتفاق اولیور کان مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در واکنش به این مساله گفت: به توافق شفاهی رسیدیم و منتظر آماده شدن اوراق هستیم. 2 ماه پیش پیشنهادی برای لواندوفسکی یا هیچ جایگزین دیگری روی میز نداشتیم. اما پس از آن شرایط به طور کامل تغییر کرد. بارسلونا پیشنهاد منطقی برای فروش لواندوفسکی به ما داد، ما هم در بازار نقل و انتقالات به موفقیت رسیدیم و بازیکنی در سطح جهانی مثل مانه را به خدمت گرفتیم.

وی افزود: وظیفه من این است که همیشه بهترین‌ها را به بایرن مونیخ بدهم. ما همیشه از موضع قدرت عمل کرده‌ایم. در پایان، بهترین کار را کردیم و به رابرت اجازه خروج دادیم. 

مدیر اجرایی بایرن مونیخ در پاسخ به این سوال که آیا جانشینی برای لوا در نظر دارند یا خیر، گفت: ما به طور مداوم بازار را زیر نظر داریم و اگر فرصتی پیش بیاید، آنجا خواهیم بود. همانطور که دوره نقل و انتقالات فعلی نشان می‌دهد، اف سی بایرن یک باشگاه بسیار جذاب برای بازیکنان برتر اروپا است. حمله ما فوق‌العاده است و یولیان ناگلزمن، مربی ما کارنامه بزرگی برای حفظ بازی هجومی ما در بالاترین سطح دارد. ما به خوبی می‌دانیم که در رابرت چه داشتیم، اما بازیکنان بزرگ در گذشته بایرن را ترک کردند، اما بعد از آن دنیا از هم نپاشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 804435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟