وضعیت مبهم گنبری برای تمدید قرارداد

به گزارش رکنا، به نقل از کریستین فالک از بیلد آلمان، سرژ گنبری هنوز پیشنهاد بایرن را قبول نکرده حقوق پایه(17-19 میلیون یورو)، حقوقی که او را در سطح درآمد برابر با کینگزلی کومان و لروی سانه قرار می‌دهد، هر چند آن را رد هم نکرده است. بازیکن از اینکه بایرن بعد از مدت زمان زیادی به او پیشنهاد داده ناامید شده، این در حالی است که قراردادهای کیمیش، گورتزکا و کومان پیش از او نهایی شدند. او احساس می‌کند بایرن در تمدید قراردادش غفلت کرده‌اند.

این در شرایطی است که گنبری عجله‌ای برای قبول پیشنهاد بایرن ندارد چرا که زمان به نفع او جلو می‌رود و از آنجایی که سال دیگر بازیکن آزاد می‌شود، می‌تواند با گذاشتن فشار روی بایرن دستمزد زیادی بگیرد یا اینکه به طور آزاد راهی باشگاه دیگری شود و مبلغی به‌عنوان پاداش دریافت کند.

قرارداد فعلی سرژ گنابری با بایرن مونیخ تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد و حقوق ناخالص سالانه او ۸ میلیون یورو است. او احتمال ترک مونیخ را در نظر می‌گیرد و خروج به عنوان بازیکن آزاد در تابستان ۲۰۲۳ گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود، البته مدیران بایرن مونیخ به هیچ وجه حاضر نیستند که اجازه خروج رایگان گنابری را بدهند.

انتهای پیام/

کدخبر: 777036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟