لواندوفسکی: هرگز روزهای خوبم را در مونیخ فراموش نمی‌کنم/  از مصدومیت در آخرین جلسه تمرینم نترسیدم

به گزارش رکنا، پیوستن رابرت لواندوفسکی به بارسلونا قطعی شد. باشگاه کاتالان پس از رد شدن پیشنهادهای قبلی‌اش، برای خرید مهاجم لهستانی پیشنهادی 50 میلیون یورویی ارائه کرد که مورد قبول بایرن مونیخ قرار گرفت. لواندوفسکی نیز امروز (شنبه) به اسپانیا سفر خواهد کرد تا در تست پزشکی باشگاه بارسلونا شرکت کند. قراردادی که بارسلونا با لواندوفسکی می‌بندد 3 ساله است و در آن بندی وجود دارد که امکان تمدید آن برای سال چهارم را فراهم می‌کند.

پس از این اتفاق لواندوفسکی در واکنش به خروج خود از بایرن مونیخ گفت: این 8 سال خاص است و من هرگز آن را فراموش نمی‌کنم، در مونیخ لحظات خوبی را سپری کردم. ترجیح دادم برای خداحافظی با هم تیمی‌هایم به تمرین برگردم. امروز از هم تیمی‌هام خداحافظی کردم و از مصدومیت در آخرین جلسه تمرینم با بایرن نترسیدم.من می‌توانستم تو خونه بمانم و ریسک نکنم ولی تصمیم گرفتم تمرین کنم و برای بار آخر هم تیمی‌های خودم را ببینم.خواستم با هم تیمی‌هام خداحافظی کنم.

این مهاجم لهستانی ادامه داد: این 8 سال خاص بود. این را فراموش نکنید که من دوران فوق‌العاده‌ای را در مونیخ گذراندم. من فعلأ یک پرواز دارم و باید بروم اما پس از کمپ تمرینی (با بارسلونا در آمریکا) برای یک خداحافظی درست و حسابی برمی‌گردم. 

انتهای پیام/

کدخبر: 804447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟