ارمغانی: بازیکنان کاراکتر بزرگ خودشان را در بازی با سوریه نشان دادند

سعید ارمغانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص ارزیابی خود از بازی تیم ملی بسکتبال مقابل سوریه در پنجره سوم انتخابی جام‌جهانی اظهار کرد: ما کاری را یک ماه پیش شروع کردیم و امروز ثمره آن را دیدیم. بازیکنان به خوبی کاراکتر بزرگی از خودشان در دیدار با سوریه نشان دادند. بعد از باخت به قزاقستان شرایط بهتری هم از لحاظ دفاع و هم حمله در این دیدار داشتیم‌. خداراشکر حامد حدادی و سایر بازیکنان در بخش دفاعی و هجومی مشارکت خوبی داشتند و از این بابت می‌توانم بگویم عملکرد بازیکنان قابل قبول بود.

وی افزود: تازه اول کار است و باید هم در زمینه حمله و هم دفاع پیشرفت بهتری داشته باشیم.خوشحالم گام اول را خوب برداشتیم و باید بتوانیم این روال را ادامه دهیم تا روز به روز پیشرفت و تغییر را در تیم ملی ایجاد کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره باخت به قزاقستان گفت: فکر می‌کنم بازی با قزاقستان شرایط خاصی برای ما ایجاد شد در کنار آن هم در پرتاب 3 امتیازی هم روز خوبی نداشتیم و هیچکدام از پرتاب‌های بازیکنان ما تبدیل به گل نشد. البته در زمینه کار دفاعی بد نبودیم اما بر عکس در فاز حمله مشکل داشتیم که تلاش کردیم برای این بازی آن را برطرف کنیم. 

ارمغانی در مورد اینکه آیا برای کاپ آسیا تغییری در تیم ایجاد می‌شود یا خیر، بیان کرد: حدود 3 روز فرصت داریم‌ تا پس از مشورت با همکارانم بهترین تصمیم را برای تیم ملی اتخاذ کنیم. البته کل ستون تیم همین است و شاید تنها یک یا ۲ تغییر جزئی در بدنه تیم ایجاد شود. تیم ملی امروز (سه‌شنبه) به تهران باز می‌گردد و تمرینات را از صبح جمعه دوباره آغاز می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال برای کاپ آسیا باید انتظار چه نتایجی داشت،گفت: ابتدای امر اینکه این مسابقات به ما کمک زیادی کرد تا شرایط تیم را بهتر بسنجیم. قول می‌دهیم با قدرت و جدیت لازم در کاپ آسیا بهترین عملکرد را از تیم ملی شاهد باشیم. 

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره میزان مصدومیت بهنام یخچالی تصریح کرد: بهنام دچار مصدومیت جزئی شده اما خوشبختانه مصدومیت این بازیکن جدی نیست و با 2 جلسه فیزیوتراپی حل می شود. البته پس از بازگشت به ایران نزد پزشکان خواهد رفت تا با فیزیوتراپی مشکل خود را حل کند. 

انتهای پیام/

کدخبر: 800324 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟