پاسخ جالب حسن به درخواست هوادار برای جذب رونالدو+فیلم

به گزارش رکنا، تلاش‌های کریستیانو رونالدو برای ترک منچستریونایتد همچنان ادامه دارد اما فعلاً او به در بسته خورده است. ستاره پرتغالی در صدد پیوستن به تیمی است که فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

طبق گزارش نشریه اتلتیک انگلیس؛ تیم‌های چلسی و بایرن مونیخ هر 2 وضعیت رونالدو را زیر نظر گرفته‌اند اما منچستریونایتد قصد ندارد به خواسته این بازیکن تن دهد. در حقیقت طبق ادعای نشریه میرر، من‌یونایتد به رونالدو درباره عدم حضورش در تمرینات پیش فصل که از هفته جاری آغاز می‌شود، هشداری جدی داده است.

رونالدو فصل گذشته با ثبت 18 گل بهترین گلزن شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس بود.

این در حالی است بازگشت ستاره پرتغالی به رئال مادرید عملا غیرممکن است؛ گزینه بازگشت بهترین گلزن تاریخ باشگاه به سانتیاگو برنابئو روی میز نیست. رابطه میان کریستیانو رونالدو و رئال مادرید که پس از جدایی چندان جالب نبود، از سال 2021 دوباره آرام شده اما احتمال بازگشت این بازیکن به باشگاه مادریدی وجود ندارد.

از طرف دیگر هم صحبت از حضور او در بایرن مونیخ است که شب گذشته (یکشنبه) هنگامی که حسن صالح حمیدزیچ در خیابان حضور داشت از او درباره اینکه آیا سران باواریایی‌ها جذب رونالدو را دارند یا خیر که او در پاسخ به گفتن کلمه "نه" بسنده کرد تا بدین ترتیب حضور او در بایرن مونیخ هم منتفی شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 800122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟