نوراللهی جانشین رضا اسدی در پرسپولیس می‌شود؟

به گزارش رکنا، رضا اسدی هافبک دفاعی شماره هشت سرخ‌ها که فصل گذشته به این تیم پیوسته بود و توانست فصل را با ثبت چهار گل به پایان برساند، در شرایطی که با دعوت یحیی گل محمدی برای تمدید قرارداد مواجه شده بود، در جلسه ابتدایی با مدیران این باشگاه به توافق برای تمدید دست نیافت.

جلسه روز گذشته پرسپولیس با مدیربرنامه این بازیکن در شرایطی به پایان رسید که طرفین به نتیجه مثبتی برای ادامه همکاری دست نیافتند و گفته می‌شد راه برای مذاکرات بعدی نیز با توجه به فاصله پیشنهادی طرفین نیز بسته است. با این شرایط باید رضا اسدی را هم جزو جدا شده‌های قطعی پرسپولیس قلمداد کرد و این باشگاه به دنبال گزینه دیگری برای این پست باشد.

پرسپولیس در حال حاضر میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا را در پست هافبک دفاعی در اختیار دارد و این در حالیست که آنها پیش از این نیز با محمد شریفی برای ادامه همکاری به توافق دست نیافته بودند و این بازیکن نیز راهی نساجی مازندران شده بود. رضا اسدی که از یکی از تیم‌های صنعتی نیز پیشنهاد مالی مناسبی در اختیار دارد، احتمالا بعد از عدم توافق با پرسپولیس، به زودی مذاکرات خود را برای عقد قرارداد با این باشگاه دنبال کند و فصل آینده را در تیم دیگری حضور یابد. هافبک دفاعی شماره هشت سرخپوشان با تجربه بازی در سایپا، نفت تهران، تراکتور و سپاهان، باید دید ششمین مقصد لیگ برتری‌اش کدام تیم خواهد بود.

با این شرایط البته باید دید که باشگاه پرسپولیس نیز بعد از عدم توافق با گزینه مدنظر یحیی گل محمدی برای تمدید قرارداد در پست هافبک دفاعی، سراغ کدام بازیکن خواهد رفت. ظاهرا احمد نوراللهی گزینه جدی سرخ پوشان برای جایگزینی رضا اسدی در این تیم است.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 799557 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟