بازگشت رونالدو به رئال مادرید؟

 گزارش رکنا، ساعتی پیش بود که طبق گزارش دانکن کستلز از رسانه تایمز، رونالدو در ۳۷ سالگی باور دارد هنوز ۳-۴ سال دیگر می‌تواند در بالاترین سطح حضور داشته باشد و می‌خواهد این زمان را در باشگاهی صرف کند که بتواند به افتخارات تیمی و فردی او بیافزاید. مهاجم پرتغالی شیاطین سرخ انگیزه زیادی برای بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا دارد. طبق گفته دوستان نزدیک این بازیکن، علاقه CR7 به یونایتد و احترامی که برای هوادارانش قائل است به قوت خود باقیست. او علاوه بر دلایل ورزشی، به دلیل مشکلات خانوادگی‌اش، دلایلی شخصی هم برای تلاش در راستای جدایی دارد.

پس از آن بود که صحبت از علاقه تیم هایی چون بایرن مونیخ، چلسی و ناپولی مطرح شد که آن ها وضعیت فوق ستاره پرتغالی را جویا شده اند و احتمال جذب او را بررسی می کنند.

البته در جدیدترین شایعه نقل انتقالاتی نیز، صحبت از بازگشت این فوق ستاره پرتغالی برای فصل آینده به رئال مادرید مطرح شده است. او که ۹ سال در این باشگاه توپ زد و به افتخارات فراوانی همراه با آن ها در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا دست یافت و توانست برترین گلزن تاریخ این باشگاه هم شود، اکنون طبق اعلام سایت "میرور" انگلیس، رئال مادرید یکی از باشگاه هایی است که کریستیانو رونالدو می تواند در تابستان امسال به آن بپیوندد.

اگر این باشگاه اسپانیایی بخواهد ۲ تا ۳ سال دیگر برای امباپه یا هالند صبر کند، این انتقال ممکن است کارساز باشد.

البته با وجود این اتفاق، همچنان سران منچستریونایتد خواستار حفظ این ستاره پرتغالی برای فصل آینده هستند.

 

کدخبر: 799323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟