شوک به یونایتد؛ رونالدو خواهان خروج شد

به گزارش رکنا، در شرایطی که در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر علاقه برخی تیم ها برای جذب کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی شیاطین سرخ به گوش می رسید اکنون طی خبری که روی خروجی تایمز اسپورت منتشر شده است او درخواست خروج داده است.

کریستیانو رونالدو از باشگاه منچستریونایتد درخواست کرده است در صورت پیشنهاد خوب بتواند این تیم را ترک کند. دلیل این خواسته او، علاقه کریستیانو به بازی در لیگ قهرمانان است.

رونالدو معتقد است ۳ یا چهار سال دیگر می‌تواند در بالاترین سطح فوتبال بازی کند و می خواهد این زمان در باشگاهی سپری کند که هم به تیم کمک کند و هم افتخارات فردی کسب کند. رونالدو دیگر آینده خود را در منچستر نمی‌بیند.

این در شرایطی است که هواداران منچستر همچنان برای رونالدو قابل احترام هستند؛ اما در سوی مقابل کریستیانو برای ترک باشگاه دلایل شخصی و ورزشی دارد

به نقل از یکی از دوستان صمیمی رونالدو، این بازیکن همچنان برای هواداران منچستر احترام بالایی قائل است. علاوه بر اینکه او می‌خواهد به دلایل ورزشی از باشگاه جدا شود؛ کریستیانو بعد از گذراندن یک دوره سخت در منچستر دلایل شخصی نیز برای ترک الدترافورد را دارد.

بایرن مونیخ و چلسی از قبل احتمال جذب رونالدو را بررسی کرده اند. به نظر می‌رسد بایرن تا زمان نهایی شدن خروج لواندوفسکی، رونالدو را زیر نظر خواهد داشت.

همچنین بازگشت به سری آ نیز یک گزینه در دست بررسی برای کریستیانو رونالدو است.

انتهای پیام/

کدخبر: 799276 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟