چلسی و بایرن مونیخ به دنبال رونالدو؛ اریکسن همچنان گزینه منچستریونایتد

به گزارش رکنا، رونالدو می خواهد تا منچستر یونایتد در بالاترین سطح رقابت کند و مایل است تا باشگاه با تقویت خود و جذب نفرات جدید، با جاه طلبی های او همراه باشد

البته از زمان انتخاب تن هاخ به عنوان سرمربی، یونایتدی ها هنوز هیچ خریدی انجام نداده اند؛ اگرچه آنها نزدیک به جذب تایرل مالاسیا هستند و همچنین خواهان امضای قرارداد با فرانکی دیونگ هستند. شیاطین سرخ همچنین در کورس جذب کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینز نیز حضور دارند.

تاد بولی، مالک چلسی با مندس ملاقاتی داشت تا راجع به شرایط کریس و انتقال او به استمفوردبریج صحبت کند. بایرن مونیخی ها نیز راجع به کریستیانو و وضعیت او اطلاع دارند و ناپولی نیز علاقه مند به وی است. تاکنون پی اس جی علاقه ای از خود نشان نداده است.

البته نمی‌توان شانس چندانی برای انتقال او به ناپولی قائل شد و این در حالی است که پرداخت دستمزد قابل توجه رونالدو و قانع کردنش برای پیوستن به تیمی که به اندازه دیگر تیم‌های یاد شده در سالیان اخیر جام نگرفته است، موانع دیگری در راه این انتقال هستند.

گفتنی است با وجود تمایل رونالدو به جدایی، گفته می شود که منچستر یونایتد به ادامه همکاری اصرار دارد و نمی خواهد این بازیکن را از دست بدهد.

 

 

کدخبر: 799315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟