زادمهر: باشگاه پرسپولیس باید برای سیدجلال برنامه ویژه‌ای تدارک می‌دید/ حسینی یک استثنا بود

محمد زادمهر در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص نوع سید جلال حسینی اظهار داشت: در اینکه سید جلال در فوتبال ما یک استثنا است شکی نیست. او حقش حضور در جام جهانی قبلی هم بود و همه کارشناسان به این نظر صحه گذاشتند اما در اوج آمادگی از همراهی تیم ملی خط خورد. سیدجلال در هر تیمی که بوده مثل نفت ، ملوان، سپاهان و پرسپولیس خوب ظاهر شده و عامل اصلی موفقیت و قهرمانی بوده است. زندگی خوب وتغذیه خوب باعث شده حدود 20 سال در سطح اول فوتبال تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: من خودم شاهدم چند سال قبل در یک مهمانی که با حضور برانکو ایوانکوویچ و برای قهرمانی پرسپولیس ترتیب داده شده بود، برای خوردن شام به مشاور تغذیه خودش تماس گرفت و با او مشورت کرد. واقعا لذتبخش بود وقتی دیدم بازیکنی در این سطح برای کوچکترین موارد زتدگی خود برنامه‌ریزی دارد. البته با همه این توصیف‌ها از باشگاه گله دارم چون مدیریت می‌توانست یک برنامه و مهمانی مفصل و شایسته‌ برای او برگزار کند و یک بازی خداحافظی در حد نام سید جلال حسینی انجام می‌شد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاین تصریح کرد: امیدوارم در آینده این اتفاق برای کاپیتان بزرگ پرسپولیس رخ دهد و برای حسینی در زمینه مربیگری هم آرزوی بهترین‌ها را دارم.

انتهای پیام/

 

 

 

کدخبر: 799173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟