رضازاده: بچه‌های پاراوزنه‌برداری نتایج خوبی در قهرمانی آسیا و اقیانوسیه گرفتند

حسین رضازاده در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص نتایج تیم ملی پاراوزنه‌برداری در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه اظهار کرد: مسابقات آسیا و اقیانوسیه که حکم کسب سهمیه پارالمپیک پاریس بود که خداراشکر بچه‌های ما موفق شدند 24 مدال بگیرند و یک رکورد جهان هم جا به جا کنند. در کنار آن برای اولین بار تیم بانوان هم 3 ورزشکار اعزام کردیم با پوشش اسلامی که از این بابت مورد تقدیر از طرف کمیته بین‌المللی پارالمپیک قرار گرفتیم. خداراشکر رقابت‌های نزدیک و خوبی بود که بچه‌های ما به مدال‌های رسیدند و هم امتیاز لازم برای سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کردند. اکنون مهم‌ترین برنامه فعلی ما حضوری موفق در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو و سپس پاریس است.

وی افزود: خداراشکر با زحمات خود بچه‌ها که دارای یک شرایط ویژه هستند و در اردوهای مختلف زحمت کشیدند و همچنین در کنار آن تلاش‌های بی وقفه کادرفنی از لحاظ برنامه‌ریزی و حمایت‌های در خور شان خوب فدراسیون جانبازان معلولین و کمیته ملی پارالمپیک به این نتایج خوب رسیدیم. با کمک این 2 نهاد، اردوهای خوبی در لاهیجان و محلات داشتیم که واقعأ بهترین اردوها محسوب شد، زیرا همه چیز در آنجا برای ما مهیا بود.

رییس انجمن پاراوزنه‌برداری تصریح کرد: اکنون منتظریم تا کادرفنی برنامه جدید به ما بدهند تا بدانیم اردوهای آینده تیم ملی چگونه است تا برای آن تدارک ببینیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 797556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟