قنبرپور: برنامه‌ای 3 ساله برای جوانان دارم

به گزارش رکنا، مصطفی قنبرپور درباره حضور خود در جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای ارائه برنامه هایش جهت سرمربیگری تیم ملی جوانان اظهار داشت: غلامرضا جباری از کمیته جوانان محبت کرد و در تماس با من برای تیم ملی جوانان برنامه خواست. امروز هم در خدمت اساتید کمیته فنی بودم و برنامه هایم را ارائه کردم. این برنامه سه ساله است و امیدوارم هر کسی که برنامه می‌دهد، بتواند نسل خوب، جوان و اخلاقمداری را تربیت کند و در نهایت تیم جوانان بتواند در مسابقات جام جهانی شرکت کند تا از این طریق آینده فوتبال کشورمان را بسازیم.

وی درباره اینکه آیا از روند استعدادیابی اخیر فدراسیون فوتبال اطلاع دارد، گفت: این کار خیلی خوب بوده و با توجه به زمان اندکی که تا مسابقات باقی مانده کار درستی انجام شد. همکاران خوب استعدادیاب ما در این زمینه زحمت کشیده و حدود  ۲۰۰ بازیکن را از سراسر کشور انتخاب کرده اند. این موضوع کار برای مربیانی که مسئولیت تیم جوانان را برعهده می‌گیرند، سبک تر می‌کند.

گزینه سرمربیگری تیم ملی جوانان درباره کار سخت سرمربی جدید این تیم برای آماده سازی ملی پوشان جوان در فرصت محدودی که تا رقابت های مقدماتی زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا مانده عنوان کرد: در جلسه گفتم روح ورزش می‌طلبد بهترین را برای همدیگر بخواهیم. قطعا هر کس عهده دار این مسئولیت باشد باید برایش بهترین را آرزو کنیم زیرا بحث ملی و مربوط به کشورمان است. این موضوع هم کاملا درست است. به ریاست فدراسیون و اعضای کمیته فنی گفتم زمان محدود است و اگر قرار است اتفاقی بیفتد، باید از همین فردا استارت کار زده شود تا خیلی زودتر گروه های مختلف بازیکنان شایسته ای که استعدادیابی شده اند بررسی کرده و پس از ریزش این نفرات، وارد فاز بعدی برنامه شویم.

قنبرپور درمورد اینکه با توجه به شرایط فعلی فدراسیون، مربیانی مثل مهدوی کیا که در رده پایه کار می کنند در  بحث برگزاری بازی های دوستانه مشکلات زیادی دارند و چقدر امیدوار است برنامه هایش در این وضعیت اجرا شود، عنوان کرد: وقتی برنامه تان را می دهید این برنامه پیشنهادی است‌ و امکان تغییر در آن وجود دارد. در برنامه من هم بازی های دوستانه وجود دارد اما با توجه به شرایط موجود کشور باید بپذیریم کار سخت است. البته صحبت های ما مبتنی بر این بود باید همدلی، همسویی و همکاری داشته باشیم تا به سر منزل مقصود برسیم. کار آسان نیست و می‌طلبد همه کمک کنند.

انتهای پیام /

 
کدخبر: 790644 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟