قاسم‌پور: آرزویم رفتن از کمیته فنی فدراسیون فوتبال است/ما هیچ نظارتی روی اسکوچیچ نداریم!

به گزارش رکنا، جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال روز گذشته و به جهت تعیین کادرفنی تیم ملی جوانان تشکیل شد. در این جلسه که با حضور تمامی اعضای این کمیته تشکیل شد، از تعداد 6 نفر از کاندیداهای احراز پست سرمربی‌گری تیم ملی جوانان برنامه خواسته شد و با آنها به نوعی مذاکره صورت گرفت.

ابراهیم قاسم‌پور یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال در این خصوص به رکنا، گفت: جلسه خوبی با مربیان حائز شرایط این پست داشتیم و مقرر شد تا روز چهارشنبه هم از تعدادی دیگر برنامه بگیریم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که با توجه به نامه منتشر شده در رسانه‌ها، مبنی برعدم وجاهت قانونی کمیته فنی اظهارداشت: من به شخصه آرزویم این است که در این کمیته نباشم و اگر امروز هم به من بگویند برو، می‌روم. مگر ماندن در این کمیته فنی چه درآمد و چه آورده‌ای برای من داشته که برای ماندن در آن بجنگم. البته به من گفتند که چنین نامه‌ای منتشر شده ولی کاری به وجاهت داشتن و نداشتن این کمیته ندارم!

پیشکسوت فوتبال در خصوص نحوه نظارت بر تیم‌های ملی فوتبال و اینکه آیا روی تیم بزرگسالان نیز نظارتی وجود دارد یا خیر، عنوان کرد: معمولا اعضای کمیته فنی فوتبال هر کشور باید برتمامی تیم‌های ملی نظارت داشته باشند و ما در خصوص تیم ملی بزرگسالان و اسکوچیچ از این نظر بی‌بهره‌ایم و عملأ کار ما هیچ ارزشی ندارد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 776217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟