طهماسبی: حواشی بازی با گل‌گهر خیلی عجیب بود/بازیکنان هوادار بی‌انگیزه شده‌اند

«علی طهماسبی» در گفت‌و‌گو با رکناورزشی، درمورد بازی آخر تیم هوادار مقابل تیم صنعت‌نفت اظهار داشت: کار ما سخت شد چرا که بازهای آخر بازیکنان ما را بی‌انگیزه کرد. تا قبل از بازی با تراکتور روند خوبی داشتیم ولی از وقتی بازیکنان فهمیدند خطر سقوط تیم را تهدید نمی‌کند و شانسی برای نزدیک شدن به بالای جدول نداریم بی انگیزه شدند و برای جمع آوری امتیاز به حد کافی تلاش نکردند. ما یک هدف داشتیم و آن بقا در لیگ برتر بود به همین دلیل وقتی به این مهم دست پیدا کردیم دیگر نتوانستیم آن انگیزه را در بین بازیکنان ایجاد کنیم. 

وی با تاکید بر این که بقا برای این تیم کافی بود ادامه داد: ما اولین فصل لیگ برتری خود را تجربه کردیم و جایگاه‌مان راضی کننده است. البته در ابتدا هم با همین هدف تیم بستیم و پیش رفتیم و از اهدافمان جلو تر هم بودیم. برای فصل بعد باید شرایط را بهتر کرده و با قدرت تر وارد شویم. مالک باشگاه هم در تلاش است تیم بهتری را روانه مسابقات کند. او از عنایتی برای فصل بعد برنامه خواسته و قرار است لیست تمدیدی‌ها و بازیکنان وردی را اعلام کند. از نظر مالک تیم را عنایتی تشکیل داده، صعود کرده و امسال هم نتیجه خوبی گرفته است. از این رو برای تیم هوادار چه مربی می‌تواند بهتر از عنایتی باشد.

مدیر تیم هوادار در مورد برنامه این باشگاه برای فصل بعد تصریح کرد: اخیرا جلسه‌ای در باشگاه با حضور عنایتی و مالک باشگاه تشکیل شد و به ادامه همکاری و تیم داری تاکید کردند. او از عنایتی خواست در این تیم بماند و قول داد سال بعد شرایط را بهبود بخشد تا تیم با حمایت کامل مالک به کارش ادامه دهد. از این رو روی حرف او حساب کردیم و می دانیم آدمی نیست که زیر قولش بزند. به این ترتیب با قدرت بیشتری به استقبال فصل بعد می‌رویم.

طهماسبی در مورد حواشی بازی با گل‌گهر گفت: عنایتی اسطوره فوتبال ایران بوده و احترامش واجب است. درسوی دیگر میدان امیر قلعه‌نویی خیلی محترم نشسته بود. در این بین اما برخی حرمت‌ها را حفظ نکردند. یک آقایی با تمسخر صحبت‌هایی می‌کرد که عجیب بود. او متاسفانه کارهایی می‌کرد و الفاظی را به نقل از عنایتی مطرح کرد که ما شوکه شدیم و به همین دلیل عنایتی عصبانی شد و به سویش رفت و گفت برای چه این حرف‌ها را می زنی؟

وی ادامه داد: قلعه‌نویی از این موضوع خجالت کشید و حتی برای پادرمیانی آمد. وقتی یک آقا اینطور صحبت می‌کند دیگران هم به خود اجازه می‌دهند بیایند و هر چه می‌خواهند بگویند. من نمی‌دانم سرپرستان کی از زمین در آمد و آن حرف‌ها را زد و برای نیمکت ما رجز می‌خواند. در نتیجه وظیفه دانستم در دفاع از حقوق باشگاه و سرمربی تیم وارد شده و به او تذکر بدهم اما درنهایت کارت گرفتم. الهویی در قدر قواره ای نیست که با عنایتی مشکل داشته باشد. می دانم قلعه نویی، عنایتی را دوست دارد و سرمربی ما را می‌شناسد و در نتیجه بعید است اختلافی از قبل بوده و موردی از قبل وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 787298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟