طهماسبی: دنبال رتبه تک‌رقمی هستیم/ ابتدای فصل وارد تونل وحشت شدیم

علی طهماسبی در گفت‌وگو با رکنا، در مورد شرایط تیم هوادارتهران پیش از بازی با تیم تراکتور اظهار داشت: برای بازی با تراکتور آماده‌ایم. ما بازی‌های سخت‌تر از این بازی را هم به بهترین شکل به پایان رساندیم.  می‌دانیم تراکتور تیم خوبی است و انگیزه لازم برای این بازی در بین بازیکنان ما وجود دارد.

وی با اشاره به این که برای اولین بار با تماشاگران خاص تراکتور رو به رو می‌شوند گفت: خیلی به این چیزها توجه نمی‌کنیم، بلکه به اهدافمان فکر می‌کنیم. فرقی نمی کند با تماشاچی بازی کنیم یا بدون تماشاچی، هدف ما رسیدن به رتبه تک رقمی است و برای رسیدن به این مهم تلاش می‌کنیم.

مدیر تیم هوادار به عملکرد این تیم در نیم فصل دوم اشاره و تصریح کرد: نتایج خوبی در نیم فصل دوم گرفتیم و عملکرمان واقعا عجیب بوده است. تیم ما اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کرد و در نیم فصل دوم جهش فوق‌العاده‌ای داشت و حتی می‌توانستیم در جایگاه بهتری قرار بگیریم. فکر می‌کنم اگر در ابتدای فصل با آن قرعه بد رو به رو نشده و وارد تونل وحشت لیگ نمی‌شدیم چه بسا نتایج بهتری می‌گرفتیم.

طهماسبی در مورد عملکرد بازیکنان این تیم تاکید کرد: بازیکنان نیم فصل اول هوادار اکثرا لیگ یکی بودند و فقط چند بازیکن لیگ برتری داشتیم. رفته رفته بازیکنان در تیم جا افتاده و خود را با لیگ برتر هماهنگ کردند. بازیکنان لیگ یکی ما حالا به یک بازیکن لیگ برتری تبدیل شده و در نتایج تیم بسیار تاثیر گذار هستند. در نیم فصل دوم هم نفرات بهتری جذب کردیم و شرایط بهتر شد و اگر همین تیم را حفظ کنیم و چند مهره کاربلد به تیم اضافه شوند، در فصل آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 778517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟