معتمدی: از طرف مسئولان شهرم برای من کاری صورت نگرفته/ حق بچه‌های وزنه‌برداری این نیست

رسول معتمدی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط خودش اظهار داشت: دومین مرحله آماده‌سازی ما برای بازی‌های کشورهای اسلامی در حال سپری شدن است و با توجه به تعویق مسابقات آسیایی اکنون تمام فکر ذهن کشورها به این معطوف شده تا حضوری خوب در قونیه داشته باشند. داریم تلاش می‌کنیم با آمادگی صددرصدی برای این بازی‌ها برویم. خداراشکر شرایطم خوب پیش رفته و در این مدت هم تمریناتم مستمر بوده است که امیدوارم این اتفاق منجر به این شود تا با بهترین فرم بدنی در 2 مسابقه پیش‌رو حضور پیدا کنم. بالاخره رقابت کلمبیا اولین مسابقه گزینشی برای ما است که باید جدای کسب بهترین نتیجه؛ شروعی قدرتمندانه هم داشته باشیم. امیدوارم باعث خوشحالی مردم در هر مسابقه‌ای شویم. 

وی در مورد اینکه شرایط از نظر حمایتی چگونه است، گفت: واقعیت امر این است که تنها کار مصاحبه ما ورزشکاران برای مسئولان زحمت دارد همان 2 دقیقه است و بیشتر نیست و گرنه هیچ بازخورد دیگری در پی نداشته است. حتی شاید برخی مسئولان مصاحبه‌هایی که ما انجام می‌دهیم برای آنها بی ارزش است و وقت خود را برای آن تلف نمی‌کنند که پس از آن بخواهند به وعده‌های خود عمل کنند. به نظرم شرایط برای یک قهرمان نباید اینگونه باشد که واقعأ برای حق خودش التماس کند.

قهرمان وزنه‌برداری جهان افزود: حداقل امکانات برای ورزشکاران دادن شغل برای آنها است. متاسفانه از قهرمانان دارای شغل نیستند به طور مثال خود من. در استان اصفهان مگر چند قهرمان جهان و المپیک وجود دارند؟ تنها یک نفر است آن هم سهراب مرادی که اکنون شرایط خوبی ندارد. زیرا او چند روز پیش کتف مصدوم خود را دوباره عمل کرد و باید مدتی دور از میادین باشد. برای او آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. امیدوارم هر چه زودتر بهبودی خودش را به دست بیاورد. انشاالله دوباره در آینده شاهد افتخارآفرینی او در میادین برون مرزی باشیم. ولی خوب اینکه توقع بیشتر از مسئولان شهرم است که اینکه نیایند یک عکسی بگیرند تا برای آنها خاطره‌ای شود که دوباره برای مسابقات بعدی یاد ما بیافتند.

معتمدی افزود: امیدوارم پیش از مسابقات از ورزشکاران حمایت شود زیرا استان اصفهان تنها یک مدال دارد که آن هم برای سهراب مرادی است! اگر مدال المپیک می‌خواهیم باید هر چه می‌کاریم از آن درو کنیم. استانی که در آن ساکن هستیم خیلی صنعتی و از لحاظ سرمایه‌ای خیلی متمول است. البته تا به الان که از سمت مسئولان شهرم برای من معجزه‌ای رخ نداده است که بخواهم به آن اشاره کنم. باید مسئولان قدر قهرمانان خودشان را بدانند نه اینکه آنها را به حال خودشان رها کنند. 

وی در مورد اینکه حمایت‌ها از طرف فدراسیون وزنه‌برداری چگونه است، اظهار داشت:  در جامعه عمومی، رشته ما کم اقبال تر از سایر رشته‌های ورزشی است. امیدوارم که بیایند و از این رشته حمایت کنند زیرا باید وضعیت ما خیلی بهتر شود. انشاالله شرایط خیلی ایده آل شود زیرا حق بچه‌های وزنه‌برداری این نیست و ورزشکاران ما مظلوم هستند. درخواستم از مسئولان وزارت ورزش این است پاداش‌هایی که برای ورزشکاران مصوب می‌کنند خیلی زود آن را سالیانه پرداخت کنند نه اینکه 2 سال بعد تازه یادشان بیفتد که آن را بدهند. زیرا قهرمانان منبع درآمد دیگری ندارند که بخواهند از آن امرار معاش کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 786773 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟