معتمدی: دغدغه اصلی ورزشکاران داشتن شغل است/ ناچارم برای هانگژو در یک وزن بالاتر وزنه بزنم

رسول معتمدی در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در خصوص شرایط تمرینی اظهار داشت: اردوی تیم ملی وزنه برداری از نهم اردیبهشت استارت می‌خورد و تا بیست خرداد هم ادامه دارد و رکوردگیری تیم ملی نیز در همین اردو خواهد بود تا ترکیب نهایی برای حضور در کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی مشخص شود. جای امیدواری وجود دارد 22 وزنه‌بردار خوب که تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها هستند به اردو دعوت شده‌اند. دو مسابقه پیش رو برای ما حائز اهمیت هستند که باید بهترین نتیجه را بگیریم. خودم هم امیدوارم در هر کدام از این رقابت‌ها که در ترکیب تیم ملی بودم، بتوانم دل مردم را شاد کنم.

مدتها به صورت انفرادی تمرین کردم

وی افزود: بعد از اتمام مسابقات قهرمانی جهان دیگر برای ما اردویی تشکیل نشده بود و در شهر خودم به صورت انفرادی تمرین می‌کردم تا از آمادگی دور نشوم. با توجه به اینکه قرار است از چند وقت دیگر استارت اردوها زده شود از آمادگی نسبی برای حضور در تمرینات برخوردار هستم و امیدوارم نتیجه ایده‌آلی از لحاظ رکوردی برای کشور عزیزم به دست بیاورم. متاسفانه تنها ایراد کار این است که استراحت کافی نداشتیم زیرا پس از قهرمانی جهان دوباره در لیگ برای تیمم وزنه زدم. خداراشکر از شرایط خودم از لحاظ رکوردی و تمرینی راضی هستم و منتظرم اردوها شروع شود تا بتوانیم با برنامه‌ریزی خوب کادرفنی به رکوردهای خوبی در تمرینات برسیم.

باید برای بازی‌های آسیایی یک وزن بالاتر وزنه بزنم

دارنده مدال طلای قهرمانی جهان درباره وضعیت خود برای بازی‌های آسیایی گفت: با توجه به اینکه در بازی‌های آسیایی وزن 102 کیلوگرم وجود ندارد، به اجبار باید به یک وزن بالاتر بروم و این چالش جذابی برای من خواهد بود. رقبای داخلی خوبی در این وزن حضور دارند و رقابت سختی در پیش است. وزن خودم را افزایش نمی‌دهم چون می‌خواهم آمادگی‌ام را برای مسابقات گزینشی المپیک حفظ کنم و برای تک تک روزهای باقی مانده برنامه دارم.

معتمدی با تشکر از مسئولان شهر سده لنجان برای حمایت از او اظهار داشت: از مسئولان شورا و همچنین شهردار سده لنجان تشکر می کنم.. البته واقعأ پس از کسب مدال طلای جهانی اتفاقاتی که باید بیفتد به شخصه برایم نیفتاد اما بازهم بدون توجه به این مسئله تنها تمرکزم روی موفقیت در مسابقات است، هر چند که برای یک ورزشکار مهمترین دغدغه و خواسته بحث داشتن شغل است و امیدوارم این کار انجام شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 773004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟