الهامی: وجدانم راحت است/ نوازی مربی بزرگی خواهد شد

به گزارش رکنا، «ساکت الهامی» سرمربی نساجی مازندران درنشست خبری پیش از مسابقه با مس رفسنجان اظهار داشت: دو تیم شناخته شده هستند، مس رفسنجان تیم خوبی است. ما هم شرایط خوبی داریم البته تورنمنت سخت جام حذفی را پشت سر گذاشتیم. دو تیم از نظر روحی و روانی و فنی شرایط خوبی دارند. آنها بعد از چند بازی بدشانسی هفته گذشته نتیجه بسیار خوبی گرفتند و به همین دلیل انگیزه مضاعفی هم دارند. به هرحال بازی سختی داریم و هر تیمی که از موقعیت هایش بهتر استفاده کند برنده خواهد شد.

 وی در مورد شایعه جانشینی «امیر قلعه‌نویی» به جای خودش برای فصل آینده گفت: قراردادم یکساله است. باشگاه حق دارد با هر عزیزی صحبت کند و قرارداد امضا کند. حتی باشگاه می‌تواند همین الان هم عذر بنده را بخواهد. ادامه کار توافق دو طرفه است و بهتر است مدیریت باشگاه در این رابطه پاسخگو باشد. هر کسی شرایط خاص خودش را دارد. خواسته‌ها دو طرفه است و ابتدا باید موضع باشگاه را بدانیم. از این که یک سال و نیم در خدمت این تیم هستم خوشحالم چون توانستم تمام کارهایی که نیاز بود را انجام دهم. اکنون وجدانم راحت است و هیچ چیزی جز رضایت مردم برایم مهم نیست. از مردم نساجی ممنونم که سنگ تمام گذاشتند.

او درباره غایبان تیمش گفت: جانملکی محروم است اما مصدومان را نمی‌توانم بگویم چون چیزی مشخص نیست.

الهامی درباره حواشی بازی تیمش با آلومینیوم بیام کرد: جامعه فوتبال مکدر شد که راجع به «محمد نوازی» آن گونه صحبت کردم. این باعث رنجش آقای نوازی شد. من از دستیاری به اینجا رسیدم و او هم بازیکن بزرگی بوده و کسی به دنبال بی احترامی نیست. آن موقع سوال خبرنگار درست نبود اما نباید این جمله را می‌گفتم. ای کاش جمله من را پخش نمی‌کردند. نوازی قطعا مربی بزرگی خواهد شد اما مربی باید شهامت داشته باشد که عذرخواهی کند و من این کار را انجام دادم. مدیران اراک از او حمایت کردند و این اتفاق خوبی بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 778256 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟