آلومینیوم و نساجی خیلی زود به هم رسیدند/ آتش زیر خاکستر جام‌حذفی در لیگ روشن می شود

به گزارش رکنا ورزشی، هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر تحت تاثیر فینال جام‌حذفی قراردارد. فینالی که حواشی آن از مقابل درب رختکن تیم آلومینیوم اراک قبل از بازی شروع و هنوز ادامه دارد. نمونه‌اش شکایت صبح امروز باشگاه آلومینیوم از «ساکت الهامی» است.

شاید برخی تصور کنند با تمام شدن تب و تاب قهرمانی تیم نساجی، این حواشی هم به فراموشی سپرده شده اما گویا در همان بازی 2 طرف وعده‌هایی به هم دادند که به زودی محقق می‌شود. هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر نزدیک است و 2 تیم آلومینیوم و نساجی در قالب لیگ‌برتر، چهارشنبه هفته جاری به مصاف یکدیگر می‌روند. حساسیت این بازی به دلیل مصاحبه‌هایی که دوطرف بر علیه هم انجام دادند، می‌تواند بسیار جالب باشد. نکته جالب‌تر اما خط و نشان‌هایی است که برخی از سوی آلومینیوم برای تیم نساجی کشیدند.

باشگاه نساجی که با قهرمانی همه آنچه از فینال جام‌حذفی می خواست را به دست آورده در نظر دارد، در آرامش به اراک رفته و بازی لیگ برتر را برگزار کند. شرایط اما برای آلومینیوم اصلا اینطور نیست. آنها جام قهرمانی را از دست دادند و معتقدند به شدت مورد بی‌احترامی قرار گرفته و بازیچه دست حریف شدند. مصاحبه‌های 2 طرف که نهایت بی‌احترامی به یکدیگر را داشت یک طرف موضوع است و اتفاقاتی که مقابل رختکن شماره 2 ورزشگاه رخ داد طرف دیگر داستان.

در همین خصوص حتی شنیدیم برخی‌ آلومینیومی‌ها از عوامل باشگاه گرفته و حتی یکی دو بازیکن برای برخی عوامل تیم نساجی خط و نشان کشیده و وعده جبران اتفاقات این بازی، در اراک را دادند تا حسابی از خجالت حریف در بیایند. نه اینکه نساجی همچون بچه‌ای مظلوم نظاره‌گر باشد و مظلوم واقع شود ولی چون بازی در اراک برگزار می ‌شود و طبیعی است آنها بخواهند انتقام جامی که از دست رفته را با تهدید در این بازی بگیرند.

این تنها بخشی از تهدیدها است و حتی شنیده شده برخی هواداران نیز خود را برای این بازی آماده کرده و از حالا به دنبال نوع میزبانی از نساجی مازندران هستند. هر چه هست این بازی آبستن حواشی و اتفاقات خطرناکی است. از این رو در جلسه اخیر استانداری و با حضور شورای تامین اتفاقات ممکن در این بازی پیش‌بینی شد و اراکی‌ها خود را برای تامین امنیت این بازی به خوبی تجهیز کردند. گویا مسئولان استان برای برگزاری هر چه بهتر این بازی بدون هیچ جنجال و اتفاقی به خوبی برنامه‌ریزی کردند.

با این حال باشگاه آلومینیوم نیز با طراحی پوستری از تیم فوتبال این باشگاه  به برگزاری بازی فنی و حرفه‌ای بدون توجه به حواشی تاکید کرد. هر دو باشگاه برای دوری از حاشیه کلیه عوامل تیم را ممنوع المصاحبه کرده و خواهان دوری از رسانه‌ها شدند. در ظاهر اینطور به نظر می‌رسد که 2 باشگاه فینال را به فراموشی سپرده و به فکر 3 امتیاز هفته بیست و پنجم لیگ هستند اما با اتفاقاتی که دو طرف از خود نشان دادند اینطور به نظر می‌رسد که آنها هم نسبت به تقابل دوباره با یکدیکر بی تفاوت نیستند.

این همه ماجرا نیست و نساجی‌چی‌ها برای توجه ویژه سازمان لیگ به این بازی و هر آنچه درآن اتفاق خواهد افتاد، مکاتباتی با سازمان لیگ داشته و خواهان توجه بیشتر به این بازی شدند.

انتهای پیام/

کدخبر: 776216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟