کهنی: هدفم طلسم‌شکنی در هانگژو است/ وزیر هر چه زودتر تکلیف فدراسیون ژیمناستیک را روشن کند

احمد کهنی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تمرینی خودش اظهار داشت:  تست انتخابی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا را داشتیم که خردادماه در قطر برگزار خواهد شد و بعد از آن کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی پیش‌روی ما است. خداراشکر توانستم در مجموع 6 وسیله جایگاه نخست را به دست بیاورم. اکنون سطح آمادگی من نزدیک به هفتاد درصد است و تصمیم دارم در ماه آینده که به مسابقات نزدیک می‌شویم با صدردصد آمادگی در قطر به اجرای فرم بپردازم.

وی افزود: در این مدت که کرونا بود و اردوها برگزار نمی‌شد به صورت انفرادی تمریناتم را دنبال می‌کردم. خداراشکر تمام بچه‌ها خوب هستند و عده‌ای هم از جوانان به بزرگسالان آمده‌اند که باید بگویم آینده خوبی دارند. امیدوارم نسل بعدی ژیمناستیک با حضور ما و همچنین این جوانان موفق باشد و خوش بدرخشد. در این مدت از انجام تمرینات غافل نبودم و روزانه دو نوبت به اجرای فرم می‌پرداختم تا از فرم اولیه آمادگی دور نشوم.

ملی‌پوش ژیمناستیک در خصوص شرایط نا به سامان این رشته در آستانه بازی‌های آسیایی گفت: فعلأ که فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود اما من واقعأ از وزیر ورزش می‌خواهم فکری به حال رشته ما کند تا هر چه زودتر از این بلاتکلیفی در بیاییم تا بدون دغدغه به مسابقات پیش‌رو فکر کنیم. البته با وجود این مسئله حمایت‌ها خوب است و قولی که اینچه‌درگاهی برای کسب مدال در قطر داده بود در دستور کار سرپرست قرار گرفت و  عملی شد و مبلغی را به ما تخصیص داد تا با انگیزه بهتری به تمرین بپردازیم.

کهنی با اشاره به اینکه به دنبال طلسم‌شکنی در بازی‌های آسیایی است، اظهار داشت: تاکنون در تاریخ ژیمناستیک، مدال بازی‌های آسیایی نداشتیم و امیدوارم این طلسم تاریخی را بشکنیم و برای اولین بار در هانگژو افتخارآفرینی کنیم. اگر بتوانیم در تمامی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک حضور پیدا کنیم اتفاق خوبی است، در غیر اینصورت توقعی نیست، زیرا از دست دادن یک مسابقه باعث عقب‌ ماندن ورزشکار از رسیدن به سهمیه المپیک می‌شود. تمام هدفم این است در مسابقات جهانی بتوانم سهمیه المپیک را به دست بیاورم. حضور در المپیک دور از دسترس نیست و با نسل خوبی که داریم می‌توان به تحقق این هدف امیدوار بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 773793 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟