رحمانی : دوچرخه‌سواران نیاز به حمایت دارند / گنج‌خانلو شرایط مناسبی دارد

محسن رحمانی در گفت‌وگو با رکنا، درباره شرایط گنج‌خانلو ملی پوش دوچرخه‌سواری ایران گفت: گنج‌خانلو به تازگی از مسابقات قهرمانی آسیا در بخش جاده که در تاجیکستان برگزار شد بازگشته و خوشبختانه شرایط خوبی دارد. تمام هم وغم ما این است که وی در بازی‌های آسیایی هانگژو حضوری پرقدرت داشته باشد و لذا مسوولان ذیربط باید در این مسیر حمایت‌های لازم را به عمل آورند.

*باید از دوچرخه‌های حرفه‌ای استفاده کنیم

این مربی در ادامه اظهار داشت: نیاز به دوچرخه‌های استاندارد و حرفه‌ای داریم. هر چند که این دوچرخه‌ها گران قیمت هستند ولی ملی‌پوشان از جمله گنج‌خانلو به آن نیاز حیاتی دارند.

رحمانی درباره برنامه‌های آتی گنج‌خانلو گفت: درخواست کرده ایم حضور ما را در  اردوی ترکیه فراهم کنند تا ضریب روحیه و توان این ملی‌پوش افزایش یابد که امید است این پیشنهاد مورد موافقت واقع شود.

*نمی‌توان از حالا درخصوص هانگژو پیش‌بینی کنیم

رحمانی در خصوص پیش‌بینی از کسب نتیجه توسط این دوچرخه‌سوار در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو (چین) اظهار داشت: نمی‌توان با قاطعیت در این زمینه پیش‌بینی کرد. البته شانس گنج‌خانلو در بخش" جاده" سخت است اما وی در مسابقات" پیست" می‌تواند به مدال برسد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از مسئولان می‌خواهیم که ملی‌پوشان دوچرخه‌سواری را دریابند تا آنها بتوانند با فراغ بال و قدرت مضاعف در رقابت‌های معتبر قاره از جمله بازی‌های آسیایی چین حضور یابند.ما قابلیت این مهم را داریم منوط به اینکه دوچرخه‌سواران دغدغه‌ای نداشته باشند و با آسودگی خاطر در راه آماده‌سازی گام بردارند.

انتهای پیام/

کدخبر: 772915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟