رنگرز: امیدوارم خوشحالی مردم مازندران با کسب جام قهرمانی کامل شود/ ورزشگاه وطنی به زودی میزبان بازی‌های نساجی خواهد بود

به گزارش رکنا،  «حسن رنگرز» مدیر کل ورزش جوانان استان مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی رکنا در خصوص صعود تیم فوتبال نساجی به فینال رقابت‌های حذفی اظهار داشت: خوشبختانه بازی‌های بسیار خوبی را از تیم پرطرفدار و مردمی نساجی شاهد بودیم. به شخصه از صعود مقتدرانه این تیم به فینال رقابت‌های حذفی مسرور هستم، چرا که فضای ورزش استان مازندران در هفته‌ گذشته تاکنون بسیار یکدست، همدل و متحد بوده است. از صمیم قلب امیدوارم که این خوشحالی و اتحاد با کسب کاپ قهرمانی در رقابت‌های حذفی تکمیل شود. بازیکنان و کادرفنی این تیم با تلاش و زحمت بسیار به این نقطه از رقابت‌ها رسیده‌اند و قطعا علاوه بر کسب قهرمانی شایستگی حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را هم دارند. 

وی در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه وطنی ادامه داد: با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی که همکاران عزیز من با حمایت‌های وزارت ورزش و استانداری برای تکمیل هرچه سریع‌تر این ورزشگاه انجام می‌دهند، به زودی بتوانیم شاهد برگزاری بازی‌های نساجی در این استادیوم باشیم.

مدیر کل ورزش جوانان مازندران درخصوص مربیگری «ساکت الهامی» افزود: او مربی بزرگ، توانمند و متعصبی است و در بین مردم مازندران نیز محبوبیت بسیار زیادی دارد. حضور او را فرصت طلایی برای باشگاه نساجی می‌دانم و صمیمانه از او برای تمامی تلاش‌هایش قدرادنی کرده و امیدوارم همانطور که قول داد با کمک خدا بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم. 

رنگرز در واکنش به اینکه آیا قول پاداش به بازیکنان و کادرفنی نساجی درصورت کسب جام قهرمانی داده‌ شده یا خیر گفت: بله قطعا؛ پاداش‌هایی برای بازیکنان و کادر تیم در نظر گرفته‌ایم. امیدوارم که اتفاقات خوشایندی با قهرمانی این تیم رقم بخورد.

کدخبر: 773345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟