شیری: تمام تلاش‌ و انگیزه‌ ما خوشحالی هواداران است/ تلاش می‌کنیم تاریخ جدیدی برای نساجی بنویسیم/ الهامی فنی‌ترین مربی است که با او کار کرده‌ام

به گزارش رکنا، «حامد شیری» کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا، درخصوص صعود تیمش به فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: مس کرمان تیم بسیار خوبی است، موفق شد تا فولاد خوزستان را در مسیر صعود به مرحله نیمه نهایی از پیش رو بردارد. حتی با این حال که مسی‌ها برخی از بازیکنان اصلی‌شان را هم برای این دیدار استفاده نکرده بودند ولی باز هم می‌دانستیم بازی خیلی سختی مقابل آن‌ها خواهیم داشت. مثلا در دقایقی از نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم اما با شروع نیمه دوم با توجه به استراتژی‌های فنی به خودمان آمدیم موفق شدیم، پیروز از زمین خارج شده به فینال رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کنیم. واقعا جا دارد از تمامی هواداران عزیز نساجی مازندران، که صبح زود از یک شهر دیگر راه افتادند تا برای این دیدار حساس تیم را در آزادی تشویق کنند نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم. امیدوارم که با پیروزی در بازی فینال جام قهرمانی را تقدیم آنان کرده، باعث خوشحالی‌شان باشیم.

وی مورد اینکه برای قهرمانی در رقابت‌ها حذفی چقدر انگیزه دارند گفت: واقعا آلومینیوم اراک تیم منسجمی است. از زمانی هم که «مهدی رحمتی» هدایت این تیم را به عهده گرفته نتایج بسیار قابل قبول و عالی را کسب کرده‌اند. البته تیم ما هم خیلی خوب کار کرده مسیر دشواری را پشت سر گذاشته تا بتواند به فینال رقابت‌های حذفی راه پیدا کند. البته این را هم بگویم که بازی فینال از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، هیچ تیمی حق اشتباه کردن را ندارد. باید با تمرکز بسیار بالا در این دیدار حاضر شویم. نساجی مازندران را که قدمت 60 ساله دارد، به جایگاه واقعی‌اش برسانیم. تمامی تیم عزمشان را جزم کرده‌اند تا با فتح این جام تاریخ جدیدی برای نساجی مازندران رقم بزنیم. باعث خوشحالی هواداران عزیز شهرستان مازندران شویم.

کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران درخصوص همکاری با «ساکت الهامی» در پایان گفت: از بین تمامی مربیانی که تا به حال با آن‌ها کار کرده‌ام، الهامی فنی‌ترین در بین آن‌ها بوده است. چرا که او از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. حتی زمانیکه به عنوان کمک مربی در سایر تیم‌ها فعالیت داشتند هم باعث موفقیت و پیشرفت آن تیم‌ها شدند. جدا از آن از دانش مربیگری بالایی برخوردار هستند. زمانیکه مربی می‌تواند، در فاصله 3 سال 2 تیم را به فینال رقابت‌های جام حذفی بیاورد یعنی فوتبال را به خوبی می‌شناسد. به شخصه از اینکه زیر نظر او کار میکنم خیلی خوشحالم امیدوارم با عملکرد خوبم بتوانم پاسخ اعتمادشان را به خوبی بدهم.

کدخبر: 772788 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟