5 بازیکن خوشه طلایی شاگرد فکری شدند

به گزارش رکنا ، حسن مرادی فر، محمد سرافراز، مصطفی نوروزی، بهزاد داوودی و اصغر نصیری 5 بازیکنی هستند که برای فصل آینده پیراهن نساجی را برتن خواهند کرد. به نظر می رسد اتفاقی که برای نساجی در لیگ برتر رخ داده است برای خوشه طلایی در لیگ یک در حال رخ دادن است و بازیکنان زیادی از این تیم دسته اولی جدا خواهند شد. پیش از این علی مغنمیان هم با جدایی از تیم خوشه طلایی به ماشین سازی پیوست.

تیم خوشه طلایی که فصل گذشته اولین حضور در لیگ یک را تجربه می کرد ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان بود و در نهایت هم به عنوان چهارمی بازی ها دست پیدا کرد. در مقطع کوتاهی و بعد از جدایی محسن عاشوری از خوشه طلایی محمود فکری هدایت این تیم را برعهده گرفت و سیر صعودی تیم هم چنان ادامه پیدا کرد تا اینکه بعد از حضور محمود فکری در نساجی باشگاه خوشه طلایی دوباره همکاری با محسن عاشوری را از سر گرفت و تا هفته های پایانی یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود که در نهایت به همراه مس کرمان از صعود به لیگ برتر باز ماند.

حضور چندین هفته های محمود فکری در خوشه طلایی و شناختی که از بازیکنان این تیم دارد موجب حضور 5 بازیکن از این تیم در نساجی شده و البته گرایش دیگر تیم ها هم به بازیکنان خوشه طلایی نشان می دهد محسن عاشوری تیم خوبی را در ساوه ساخته بود. تیمی که بعد از قهرمانی در لیگ 2 در اولین فصل حضور در لیگ یک مدعی صعود به لیگ برتر شد و با وجود اینکه از این صعود باز مانده است در فصل پیش رو می تواند برای رسیدن به این هدف بزرگ تلاش کند. البته کار خوشه طلایی همانند کار نساجی سخت است؛ همان طور که نساجی بازیکنان زیادی را در لیگ برتر از دست داده بازیکنان خوشه طلایی هم یک به یک در حال جدا شدن از این تیم هستند و در صورت ادامه حضور محسن عاشوری در این تیم او باید یک تیم جدید بسازد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603593 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟