نمایان شدن رشفورد در لیست خرید تابستانی بارسلونا

به گزارش رکنا، سران منچستریونایتد با آمدن تن هاخ به عنوان سرمربی جدید از فصل آینده، یک انقلاب واقعی در تیم خود انجام خواهند داد. باشگاه انگلیسی به این مربی قول داده است به اوضاع نابسمان منچستریونایتد سر و سامان بدهد و انتظار می‌رود بازیکنان بزرگی از این تیم جدا شوند و همچنین سرمایه‌گذاری حدود 300 میلیون یورویی برای خرید چند بازیکن برای هدف بازگشت به روزهای خوب انجام دهد.

با توجه به جدایی برخی بازیکنان یکی از آنها مارکوس راشفورد است که قراردادش در سال 2023 به پایان می‌رسد - اگرچه باشگاه گزینه تمدید یک سال دیگر را در اختیار دارد اما این مسئله جزو برنامه‌های آینده این باشگاه انگلیسی قرار ندارد و به همین دلیل مسئولان بارسلونا به دنبال راه حلی برای خرید این ستاره انگلیسی هستند، اگر چه قیمت این مهاجم مشکل اصلی این ترانسفر است.

در گذشته هم بارها علاقه سران بارسلونا به رشفورد نشان داده است و این بار هم آنها مصمم هستند تا این انتقال را نهایی کنند. او در یونایتد هرگز نتوانست در حد یک ستاره ظاهر شود و در این فصل هم مصدومیت و داشتن مشکل در رختکن باعث شد تا نتواند توانایی واقعی خود را به نمایش بگذارد. او بازیکنی است که هواداران یونایتد از او قدردانی می‌کنند، اما اگر پیشنهاد مناسبی برای او برسد تن هاخ مشکلی با جدایی او نخواهد داشت.

البته خود رشفورد هم برای جدایی مصمم است به طوری که در ژانویه می‌خواست به صورت قرضی یا نهایی از این باشگاه انگلیسی جدا شود اما درها به روی او بسته شد. اکنون همه چیز می‌تواند متفاوت باشد و در نتیجه تبدیل به یکی از فرصت‌های بزرگ در بازار شود.

باشگاه بارسلونا در حال تجزیه و تحلیل خرید مهاجم است، اگر چه اولویت اصلی آنها خرید هالند بود، اما از قبل مشخص بود که این ستاره نروژی در نهایت هر پیشنهادی که از لحاظ مالی به صرفه‌تر باشد تصمیم‌گیری خواهد کرد و به همین دلیل مقصد او می‌تواند سیتی یا رئال مادرید باشد. واقع بینانه‌ترین گزینه خرید لواندوفسکی است، اگرچه باشگاه بلوگرانا منتظر تصمیم نهایی او در مورد تمدید یا جدایی در تابستان امسال از مونیخ است. 

انتهای پیام/

کدخبر: 772975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟