شورش جدید در منچستریونایتد

به گزارش رکنا ورزشی، رختکن منچستریونایتد تبدیل به یک انبار باروت واقعی شده که در شرف انفجار است. به نظر می‌رسید که جدایی اوله گونار سولسشایر اوضاع را در اولدترافورد آرام کند، با این حال حذف مقابل میدلزبورو از جام حذفی مشکلات قدیمی را دوباره آشکار کرده و چهره سرمربی جدید این تیم، رالف رانگنیک را در کانون توجه قرار داده است.

همانطور که توسط سان منتشر شده است، این مربی پس از علنی کردن دلیل درخواست جسی لینگارد برای بازی نکردن مقابل بورو، با شورش در رختکن روبه رو شده است. این بازیکن در شبکه‌های اجتماعی فاش کرد که به او گفته شده بود برای رسیدگی به یک موضوع شخصی مدتی مرخصی بگیرد.

با این حال، توضیحات رانگنیک برای تیم چندان خوشایند نبوده است، تیمی که اتفاق مشابهی را در ماه گذشته با بازیکن فعلی سویا آنتونی مارسیال به یاد می‌آورد. سپس مربی همچنین اطمینان داد که این فوتبالیست فرانسوی است که نمی‌خواهد مقابل بنتفورد بازی کند.

یک منبع داخلی رختکن در اطلاعات منتشر شده به سان انگلیس گفت: "وقت آن است که با هم باشیم، نه اینکه با مسائلی که می‌تواند باعث تفرقه شود، در انظار عمومی بیرون نرویم." این شیوه انجام کارها در یونایتد نیست، پخش این مسائل در رسانه‌ها."

این اولین نبردی نیست که رانگنیک از دسامبر گذشته هدایت یونایتد را آغاز کرده است. بازیکنانی که احساس می‌کردند توسط سولسشایر به حاشیه رانده شده‌اند، می‌گویند که از رفتار مشابه یا بدتری از سوی سرمربی جدید یونایتد رنج می‌برند.

انتهای پیام/

کدخبر: 770583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟