ناراحتی جدید برای پرسپولیسی‌ها

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد. پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فجرسپاسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. پرسپولیس در سوپر جام به مصاف فولاد خوزستان می رود.​

به گزارش رکنا، روز گذشته «حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران حضور یافت با اشاره به اینکه مسئول تامین زمین برای باشگاه پرسپولیس نیست و باید مشکلات باشگاه را بررسی و حل کند گفت: این باشگاه مشکلاتی دارد. تازه دیروز بهم مشکل زمین آن‌ها را منعکس کردند. بنده وزیر ورزش هستم اما مسئول تامین زمین که نیستم. اما اگر بهم بست بخورند، من حاضرم زمین آن‌ها را نیز تامین کنم. اگر یک مدیرعامل نتواند یک زمین هم تامین کند، این امتیاز خوبی نیست. اگر کاری از دست ما بر بیاید، انجام می‌دهیم.

صحبت‌های سجادی با دلخوری و واکنش شدید هواداران پرسپولیس همراه بود.به طوریکه برخی از هواداران با بیان این کنایه که چطور مسئولین می‌توانند برای استقلال تا مالزی بروند ولی وقتی نوبت پرسپولیس می‌شود وزیر صراحتا اعلام می‌کند که پیگیری‌ در خصوص زمین تمرین در دایره اختیارات او نیست، باید از داخل باشگاه و از طریق مدیرعامل پیگیری شود.

علاوه براین بررسی‌ها حاکی از آن است که علاوه بر هواداران بازیکنان هم از صحبت‌های وزیر ناراحت شده و قصد داشتند به صحبت‌های او واکنش نشان دهند که البته از انجام این کار منصرف شدند. با این وضع باید دید که در نهایت شرایط زمین تمرین سرخپوشان چه خواهد شد.

کدخبر: 768980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟